♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Khamis, 30 Januari 2014

Home » , , , , » Hadiah Bertuah Masih Tiada Pemilik

Hadiah Bertuah Masih Tiada Pemilik



Tajuk kemain lagi tak menahan kan, ramai dah cuti agaknya hari ni .. jalan raya pun dah tak sesak.... pakat² ramai dah balik kampung agaknya.... sekolah pun banyak dah cuti (sekolah hubbylah tu .. huhuhu.. jelsenya).

Mood nak buat kerja pun ntah hilang kemana² hala lah ni, cpu tak okeyy lagi ... mujurlah takda kerja urgent sangat... tapi bila datang kerja meja kosong tanpa cpu.. rasa semacam jer...

Oklah sebenarnya nak reminder jer ni hihihihi... saya masih lagi mencari pengomen tegar diblog saya ni.. yang ke 31 dalam entry ni... sebab masih belum ada pemenang lagi.. kalau sampai minggu depan takda pemenang nampaknya saya akan berikan hadiah ni pada yang terpantas komen sahajalah.. hihihihi.. jangan marah.... 

opssss..... hadiah tu tidaklah segah mana .. cukuplah sebagai tanda penghargaan buat rakan² .. harap sudi terima .... kita tunggu sapa yang menang.

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

opsss.. pada yang dah komen saya ucapkan terima kasih... semuanya.. kalau ada rezeki lebih memang nak bagi lebih.. tapi saya ada satu sahaja... hadiah ni ... buat bakal pemenang dalam ni bukan bekas kosong ada sesuatu yang indah di dalamnya khas buat yang bertuah... harap sudi terima. >___<

















23 ulasan:

Sheila Salim berkata...

Assalamualaikum kak, kita pun kerja ni.. boring rasanya. office kiri kanan semua takda orang. muahahhaa. comelnya beg tu (",)

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Hahahha bagi jer pada akak boleh Masya :)

izan mama mia berkata...

mmg tadika mia pon dh cuti hari ni... yana balik kg ke....

Khai♥Rin : anies berkata...

x pe rezeki ada di mana2
terima kasih ;-)

Mama Safiy Arfan berkata...

hehe untung lar gtu..

Kakcik berkata...

Rezeki siapalah agaknya, kan?

Kakcik sekarang memang dah jarang dapat masuk ke blog rakan2, apatah lagi hendak meninggalkan komen... :(

iT's All aBout uS berkata...

Hadiah misteri ye.... hehehehe

Fiza Rahman berkata...

Siapalah yg bertuah tu yer.

Mila@Rimbun berkata...

amboi cun ler pouch shocking pink tuh... takde sapa nak, bagi kat saya jer lah kiki

Kesuma Angsana berkata...

nampak best juga hadiah tu, yg penting keikhlasan kita memberi kan !

Noe berkata...

sape la agaknya pemenang tu yer...

Deqla Manjew berkata...

siapelah agaknya yg bertuah tu yer? :)

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

Cantik..brkaler pink :)

Tihara berkata...

siapa dia yang bertuah tu yea :)

nurbijen berkata...

siapalah pengomen bertuah tu...

Rozita Ismail berkata...

saya la org yg bertuah itu!!salam..follow di sini ya

Rozita Ismail berkata...

saya la yg bertuah itu!hehe...salam,follow di sini ya

PUANSTOBERI berkata...

ni bkan utk Eida ke tu ari?
Dia gi bercuti tu ari..mungkin tak perasan ada adiah utk dia. hikss

Sweetmama berkata...

siapalah bakal pemenangnya tu nanti..

Puan Kutu berkata...

bertuah la sapa yg dpt.comel begnya

IntaNBerliaN berkata...

happy belated bezday yana...

ros_reeza berkata...

jeng--jeng..siapakah pemenangnya :)

QasehnyaRania berkata...

la x da lagi..
maknanya akak mencari pengomen yg ke 31 la kann.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...