♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Jumaat, 24 Januari 2014

Home » , , , , , , » Semalam Yang Biasa ² Sahaja

Semalam Yang Biasa ² Sahaja



Semalam patutnya ada entry autopublish .. tapi sebab tuan tanah kedaung ni hari sebelum tu bizi .. lupelah pulak nak klik autopublish tu hahahaha .. faktor umur .. faktor umur....

Nak dijadikan cerita semalam memang cuti sebab nak renew lesen, renew lesen?? apakah maksudnya .. hihihihihi.... sampai nak bercuti, tak payah nak amik risiko .. memang selalunya cuti pun pada 23 januari setiap tahun..  dan yang menjadi confuse dimana² pun hari lahir di surat beranak dan dan di ic ku tidak sama .. jadi dah terbiasa kot kena denda tu... sebab tak renew ikut tarikh yang sepatutnya ... tapi dah kenapa pejabat pos tetiba kata ' akak kene refer jpj ni' sebab tarikh lahir akak tak sama dengan ic .. adehhh.. jangan macam² dah pukul 9.15 pagi baru nak pergi jpj memang taaaakkkkkkk lah kan, ok fine .. pergi pejabat pos lain.. fuhhh okk jer dia renew.. kalau tak tak memesallah semalam kene pergi jpj ... renew lesen yang macam ic tu yer.. nanti²lah tak wajib pun lagikan.. kan..


Sempat order cheese cupe cake oreo .. fuhhhh sedappnya ... amir makan 2 ketul tak cukup .. 'ibu .. nanti buatlah .. lagi' anakku sayang ini ibu beli.. kalau ibu tau buat .. ibu dah buat hihihihi  >_____<




Penuh rasa nikmat .. penuh rasa kesyukuran ... alhamdulillah di berikan rezeki ini, diberikan peluang ni .... moga semuanya dibawah limpahan keberkatan. Amin .....




Akhirnya tuan tanah nak interframelah jugak hahahaha ..... Alhamdulillah .. rasa syukur ku panjatkan moga diberikan kesihatan yang baik, alhamdulillah dah mencecah usia 31 Tahun ... Dalam usia yang sebegini saya mengharapkan agar perubahan secara perlahan² ke arah aura positif dan menjaga batas² aurat dikalangan keluarga yang bukan muhrim ... yups.. mungkin selama ini saya menghormati mereka, tapi.. hukum tetap hukum.. yang mana dilarang tetap dilarang terutama bab bersalaman ..... Dan moga dimurahkan rezeki, moga semuanya baik².. apa jua yang allah aturkan.. saya percaya itu adalah yang terbaik buat saya .... Amin




Bicara Hati : Saya mencari pengomen tegar yang ke 31, sempena ulang tahun kelahiran saya.... di entry ini .. hadiah misteri menanti .. jangan harap yang gah² sangat yer.... Cukuplah apa yang saya mampu.


















25 ulasan:

Joanna Yunus berkata...

Comelnya Birthday girl ni hehehe...

Selamat hari Lahir ye... akak tengok pun nampak sedap...

Fiza Rahman berkata...

Happy born day masya. Smoga panjang umur, dimurahlan rezeki, diberi kesihatan yg baik dan smoga diberkati kehidupan didunia dan di akhirat.

Kakzakie berkata...

Kakak nak wish dulu selamat ulangtahun kelahiran. Moga cepat dapat tambah ahli keluarga baru. Amir mesti teringin nak jadi abang kan:)

Tihara berkata...

wahh sedapnya cheese cake itew

Lynda Che Lah berkata...

Sannah Helwa Masya..
Semoga dipermudahkan segalanya..
Semoga beroleh keberkatan dalam hidup..
Bahagia selamanya

Nieyl berkata...

aduh...sedap nyer..nak ckit...:)

Ujie berkata...

tu dia..model shawl kita! Cantik!

bab salam tu mmg ada masalah, sbb ada org tua yg kita haram sentuh..tapi dia hulur salam jugak. Bila menolak, kena kata..dgn atok pun tak mau salam. duhai...

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Akak tengok pun sedap Masya... apa lagi yg memakan nye... eemmm dappp :)

Nad MamaZN berkata...

Bday yana ke smlm?
Hepi bday!

Nory Zoulkefle berkata...

nory pon tak buat lagi lesen baru yg macam ic tu...bila ntah nak buatt...cuti pon habis ke check up klinik je...tak sempat nk ke jpj bagai..huhu

Nafira usof berkata...

oohhh.. tarikh lahir tak sama eh??
menjadik masalah jugak yer~

nampak sedap jer kuih tuh.. nasib zura penggemar tegar cheese. hehehe

Mudah2an zura lah org yang bertuah itu.. amin~

Deqla Manjew berkata...

kita sebaya kan.. heeee.. mintak siket cupcake tu.. terliur plak tgk budak encem tu mkn. ;)

mama lieyna berkata...

Alhamdulillah... dah 31 tahun dh kamu ye.. moga terus dikekalkan kesihatan yg baik..dan niat yg baik tu.. in sha Allah, dipermudahkan jalan.. amin... :-)
Selamat hari lahir.. moga happy2 selalu.....

Puan Kutu berkata...

selamat hari lahir yana..semoga makin positif seiring usia yg makin meningkat.hehe

aduh suka goda dengan kek cheese bagai

QasehnyaRania berkata...

alhamdulillah.
selamat hari lahir kak
saya doakan semoga akak dimurahkan rezeki dan dikurniakan kesihatan yg baik.aamiin

iT's All aBout uS berkata...

Alhamdulillah..
Moga kematangan kita bertambah seiring dengan pertambahan usia
Moga rahmat Allah melimpahi kita dan moga kita menjadi hamba-NYA yang mensyukuri nikmat-NYA
Hepi belated birthday ye ibu Amir

- AZIE - berkata...

cheesekek oreo..sedapnya nmpk..

LYAfrina berkata...

alhamdulillah..happy belated birth ye kak masya,.,

lya pon g2..makin igin berubah kearah y lebih +ve..nk kurangkan seluar..nk cari byk skirt2 utk dipakai.. tudung pon, nk labuh2kna.. byk sgt kekurangan diri ni

Sheila Salim berkata...

Assalamualaikum kak, wahh sodapnya cheese cupe cake oreo tu (",)

Deqla Manjew berkata...

owh.. maksud awk nak cari pengomen yg ke-31?? ok2.. hihi.. boleh komen byk2 tak? sampai ke 31 tu? hahahaha.. :p

NA berkata...

Happy belated birthday.

Salam perkenalan.

-wina1979-

NA berkata...

Happy belated birthday.

Salam perkenalan.

-wina1979-

PUANSTOBERI berkata...

akak da buat lesen cam IC tu.. cea..belagak pulak kenn..hihi.

eh. akak da wish belum happy bufday nih.. takpe.. wish gak la.. happy bufday :D

Sweetmama berkata...

sedapnya tgk cheese cup cake oreo tu..

Happy Belated Bday Yana,
Moga dilimpahi rezeki dan sentiasa dibawah lindungan dan limpah rahmat dariNYA..amin

ros_reeza berkata...

Happy belated Birthday kak :)
moga dimurahkan rezeki dan diberikan keishatan yg baik, serta dipermudahkan segalanya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...