♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Jumaat, 28 Februari 2014

Home » , , , » Berhati ² Dengan Apa Yang Keluar Daripada Mulut

Berhati ² Dengan Apa Yang Keluar Daripada Mulut



Salam pagi jumaat ... sekadar mahu berkongsi kata² semangat .... moga ada hikmah yang tersembunyi .. kata² yang cukup meninggalkan kesan .... 








Moga apa jua yang keluar daripada mulut kita biarlah bertapis .. jangan sesekali berkata sesedap rasa .. kerana mulut badan binasa ... Renung²kan lah..














6 ulasan:

lia berkata...

terima kasih mengingati...

Rozita Ismail berkata...

kita kan org melayu yg penuh dgn sopan santun..bila berckp kena berlapik baru tiada hati yg terguris..!lgpun apa yg terkeluar dr mulut umpama doa..

Fiza Rahman berkata...

Mekasih atas renungan dan peringatan .

::EIDA:: berkata...

zip mulut! hihihi

Puan Kutu berkata...

nak menulis pun kena fikir dulu inkan pula nak bercakap..kena fikir dan tapis sebab kata2 ni selalu menyakitkan hati yg paling dalam.hehe

SeputihSalju berkata...

btl tuh.. kdg2 kita tak sedar apa yg keluar dari mulut kita tuh blh menyebabkan org lain terasa hati.. mcm tuh jugak dalam menulis.. syok2 sgt menulis tak sedar ayat kita blh wat org yg membaca tuh tersinggung..


sama2 lah kita berubah ke arah kebaikan.. :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...