♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Rabu, 26 Februari 2014

Home » , , , , , » Kempunan Kek Butter Peanut

Kempunan Kek Butter Peanut




Hari ni ada jamuan kat opis, daripada pagi .. sampai kepetang punya kenyang makanan saya hadap ... banyak sangat makanan .. murah rezeki .. alhamdulillah .. tapi kan.. dalam banyak² makanan yang terhidang .. tak sempat nak merasa kek ni huhuhuhu.. ramai kata sedapppp.... kemain besoo camni dah ramai² manalah nak cukup kan... sadis betul dia buatnya... sudahnya ... kempunanlah.. mujur tak ngandung kalau tak mau .. guling² nak jugak.. nak jugak.. hahahaha .. sapa nak layan tu.

(^______^)v




Opsssss .. sebab ni entry kempunan kek .. saya tayang kek jer.. nanti story mori eh ... hahahaha ....










9 ulasan:

lia berkata...

he3 kot sy, mmg x kempunan sbb x makan peanut...

nurbijen berkata...

Ala kesiannya.... nasib baik bukan mengidam.... hihihi

sal ya berkata...

kalau pregnant mesti ada yg layan punya la.

mamaarifakeem berkata...

Alahai, nasib la tak msngandung ye...ihiks.. tkpe kenyang dgn hidangn lain kan :-)

Fiza Rahman berkata...

Alahaiii...siannya. Tak der rezeki nak merasa.

IntaNBerliaN berkata...

kalau gitu, yana kene order yg lain la.. order yg kecik sikit :-)

Umi Qi berkata...

Hebat betul tulisan di atas kek tuh...sgt2 bermakna :)

QasehnyaRania berkata...

order utk makan lain la kak.

Puan Kutu berkata...

woo yg n yg kempunannya..nasib baik tak kempunan ye.hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...