♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Jumaat, 28 Februari 2014

Home » , , , , , , , » Suprise - Kek Pandan

Suprise - Kek Pandan


Wehhhhh buhsannya .. tengahari ni nak makan apa?? kunun²lah kemain korangggkan berlakon lebih .. padahal sehari sebelum tu dah bagi tahu nak makan kfc bungkus jer.. makan ramai² kat opis ... hihihihihi .. beli set jer pun ayam 9 ketul, lepas tu amiklah macam biasa kentang putar dengan coslow tu .. paling penting ade cheese wedges ... oklah sesi pergi beli bungkus kfc kerjaan aku le tu .. dengan sorang lagi kakak kat opis ni.. memang pembawa amanah... kata ada orang nak belanja kan.. jadi oklah .. lunch terus berdezubb pergi.

Dah beli bungkus kfc pulak .. kawan opis ajak singgah 99 kemain beli barang banyak.. lupa yang pergi ni 2 orang jer pun untuk stok opis hahahahaha .. dah balik opis baru pikir camne nak masuk opis ni banyaknya barang .. sape nak angkat ni, call kawan sorang lagi amik barang² kemain lagi ... selamba jer.. berlakon katanya kan.. amik barang² tu hahaha .... angkat selamba jer .. macam takde mende pun berlaku.

entry ni kira sambunga daripada entry http://masyaamiraaimie.blogspot.com/2014/02/suprise-kek-ulang-tahun-kelahiran-yang.html




Kek pandan berlapis super duper yummmi .. jadi bahan hari tu.. masuk² opis pergi jer dapur opis .. suprise...... nampak kek ni .. uwaaaarrrrrrr korangkan memang pandaikan berlakon ... muka selamba jer ... kunun².. aku yang kene pergi beli kfc, lepas tu korang pakat beli kek .. padahal kedai kek dengan kfc ni tak jauh pun selang 3 kedai hahahaha .. mujur aku tak singgah kedai kek tu beli roti kegemaran amir, dan yang musykil sangat ni .. pasal ape aku tak nampak kereta korang eh... @#$%^????? seyessss.. nampak tak disitu aku hanya fokus kelaparan nak makan kfc sampai tak toleh kana kiri dah hik.. hik.. hik... kalau boleh nak cepat balik opis nak makan ...






Terima kasih semua memeriahkan majlis super duper suprise ini huhuhuhuhuhu .... memang gegirl tanjat sangat² tengok kek siap ada belon hahahaha .... kemain kan.. padahal umur dah 31 tahun pun ... dan macam biasalah hari lahir aku kan sama dengan kak kam ... jadi meh potong kek sesama hihihihi .... walaupun umur tak sama .. yang penting sama tarikh .. kadang² perangai pun lebih kurang jer wengg nye.. walaupun kak kam lebih berumur kan.






Tok dalang majlis tu yang tudung putih dan yang tudung kuning tu .. super duper bijak² korangkan.. pandai berlakon hihihihi ... apepun terima kasih tau sob .. sob .. sob ... terharu dibuatnya tau ... jadinya hari tu lepas makan kfc kami makan kek pandan ni yang super duper sedappppppp ..... walaupun dalam gambar macam tak cukup korum .. tapi belakang tabir tu kemain ramai korang jangan tak tahu... ada yang tak interframe hihihihi ..;p



Moga persahabatan ini berkekalan walaupun adakalanya suasana di opis ni sering mencelarukan kitakan ... yang penting kita happy dengan kerja dan siapkan kerja kita tanpa menyusahkan orang lain.






Bicara Hati : Korang rasa dapat tak sama² sambut lagi tahun depan, harap² adalah rezeki berkumpul bersama lagi.












9 ulasan:

Rizziela berkata...

happy birhtday

angin sepoi sepoi berkata...

aloo..comelnya kek tuu :)

Falsya berkata...

Bestnye dpt celebrate birthday ramai2..meriah sgt..

Kakzakie berkata...

Kakak pulak yg tumpang seronok bila baca N3 ini. Kalau kawan sepejabat sama kepala memang best! apa lagi kawan semua melayu. boleh pakat-pakat makanan..

Fiza Rahman berkata...

Tanjet gegirl erki. Best lah dapat kejutan.

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

Salam yana..bestnya ada 'geng' sambut besday...nampak sedap kek pandan tuh!

Nad MamaZN berkata...

Panjang umur murah rezki
In shaa Allah leh sambut reramai lagi :)

Puan Kutu berkata...

amboi suprised kek kemain hijau..apa pun seronok kan kawan2 igt besday kite

NORSHAHFEZA HAMSAN berkata...

bensye kwn2 buat suprise cmtu,hehheh nmpak sedap kek tu ye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...