♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Khamis, 19 April 2012

Home » , » Fridge Magnet Cameron

Fridge Magnet Cameron

Assalamualaikumm Semuaa......

Alhamdulillahhh ade rezeki saya lagi dapat hadiah daripada kawan²... blogger.. sebab suke sangat singgah kesana dan tinggalkan jejak kat blog Fieda Rafli.

Terima kasih sangat² kak fieda, cantik FM tu.. dah selamat pun saya letak kat peti sejuk rumah hihihihi.. tambah koleksi saya daripada Cameron.. kebetulan.. gambar yang macam ni takde lagi....

FM dari Cameron

Jomlah berkenalan dengan kak fieda orangnya pun peramah ... bile saya datang sana.. di pasti balas kunjungan datang kerumah saya jugakk... 


12 ulasan:

fieda berkata...

alhamdulillah sampai akhirnya...lega bile sume kwn dh terima brg tu..semoga kita kekal berkawan di alam maya ye...

kebelakangan ni dh jadi mls betul nk bw..kalau dulu rajin bebenor...ni semua sbb penyakit m la ni...dh la tenet pun lembab..

Tihara berkata...

Alhamdulillah, hepi sangat kan..nanti tgk fm tu tingat kat fieda :)

ainnoraini berkata...

bertambah lagi koleksi yee...
nnt nk gi jugak melawat fieda tuu...

IntaNBerliaN berkata...

a'aa cantik fm tu... bunga dlm pasu tu kan...

Jaa berkata...

cantik fm tu... tahniah yer...

ogyep yummy mellow berkata...

syoknya dpt hadiah...ntah bila giliran kita pulak ya..

MamaEma berkata...

tahniah...tambah koleksi

ch@ berkata...

kita punya fm dah tak jadi fm dah. smua dah naik taraf jadi whiteboard magnet. tinggi sikit kedudukannya, mengelak dek auni kerja pnjt kerusi main dgn fm tu. syg wooo.

bilala kita nak pergi ch ni yana. hahaa.

Puan Kutu berkata...

wow awak punya cantik.sama cantik dengan sy punya FM.hehe..

Che rosliza Che mat berkata...

cik rose pun dapat jugak top lima pengomen hihihi

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

Tahniah, bertambah lg koleksi FM

selalu gak singgah di Blog k.fieda ni..^_^

srnok berblog ni dapat tambah kenalan & dlm masa yg sama dapat hadiah..hehe :)

QasehnyaRania berkata...

cantik.

dah lama tak terjah ak fieda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...