♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Jumaat, 20 April 2012

Home » , , » Melaram Dengan Kacamata Gelap

Melaram Dengan Kacamata Gelap

Assalamualaikumm Semua....

Bile teringatkan amir yang suke bergaya sejak akhir² ni buat saya tergelak² sorang².. kadang² mengadap pc pun nak tersenyumm bile teringatkan keletah dia... maklumlah dah kalau ayah bz mestilah amir berdua jer dengan ibukan.. jadi apa² jua cerita semua pun amir nak kongsi dengan ibu.... termasuklah kisah lori sampah lalu depan rumah pun boleh jadi topik kite orang berborak... dari situ saya selitkanlah sikit.. saja bertanya lori tu warna apa... berapa orang yang kutip sampah... jadi dapatlah saya rumuskan amir dah kenal warna dan boleh mengira.. alhamdulillahh.... (^___^)v

Oklah berbalik pada kisah kacamata... sejak dua menjak si bujang bam bam ni.. dah pandai melaram nak pakai kacamata.... tak tahulah sapa yang pengaruh.. nak kata ayahnya tak jugak... nak kata saya.. saya memang takde koleksi cermin mata langsung nak digayakan....  tengok iklan kat tv jugak ke.. haihh tak perasanlah pulak... tapi bile tengok gambar amir tu.. saya mesti nak gelak... jom layan...

 Gambar lama masa dalam perjalan balik kenduri kawin rumah kawan.....

Candid amir dengan adik ipar saya... dia melaram cermin mata adik ipar....
maklum lah ibu dia punyer takde huhuhuhuhu.....

Peace yoooo.... tak sudah² pengarug peace sejak maharaja lawak AC Mizal suke buat....
Gambar ni saya ambil masa balik dari Morib, adik saya baru jer beli kat morib.. amir dah sibuk nak melaram...

 Tuhhh dia basuh pinggan pun nak pakai cermin mata.. beria².. sampai tergelak saya.......

 Gambar ni saya amik masa lepas kenduri kawin adik hari tu.. amir dengan haziq (anak akak sepupu) tolong mak dengan saya basuh pinggan.. sebab keletah amir ni saya sanggup masuk rumah amik kamera tau...

 Selamba jer muka... yang sebenarnya lebih nak main air jer...
tapi suke dengan sikap amir dan haziq sebab ade hati nak tolong kami basuh pinggan...

Hahahahaha... marah kunun² amir takmoo amik gambar.....


Ini antara gambar² yang mencuit hati ibu, Isnin ni ibu kene outstation ke Penang huhuhuhuhu ....... ade kerja sikit kat sana... hadoilahhh jauhnyaaa... kalau ikutkan hati memanglah takmoo.. tapi sebab kawan saya pun baru balik dari melaka.. nak taknak sayalah kene pergi penang ni.... mesti rinduu dengan amir, silap² amir tak menangis.. tapi ibu yang menangis tak boleh tidurr huhuhuhuhu.... harap amir takmoo nakal² tau duduk kat rumah dengan ayah... dah besar ok kot tinggal berdua.. dulu masa kecik mesti hantar balik kampung... ayah pun sukerela nak jaga amir... kalau tibe² ayah tukar fikiran amir kenelah jugak hantar balik kampung...

21 ulasan:

Puan Kutu berkata...

alahai amir kemain bergaya dengan speck.sama macam aiman,speck unce2 n abah dia semuajadi hak dia.hehe..

ehh umur yana nie berapa ye?sbb ina(intan berlian) komen dlm entri awk panggil sy kak,dia kata kita sebaya.sy muda setahun je dr ina..hehe..

Masya berkata...

iyerlah muni kan bawah saya hahaha... perasan jer.. terpanggil akak pulak.. jangan mara..... yupss... saya baya ina.. tp ina nampak lg muda dr saya hahahaha....

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ berkata...

(tumpang sekaki) is pulak nak gelarkan diri sebagai apa? kakak ke? hohohohoh (^___~)

pandai dah bergaya, bilala my lil princess nak besaq ni... xsabaqlak.. hohoho (^___^)

Kakzakie berkata...

Dgn keletah anaklah buat kita terhibur kalau tak mana sanggup tengah cuci pinggan masuk ambil kamera dulu ye tak?

pena rozie berkata...

salam dari follower 180...

Salina@IbuAqil berkata...

Huishhhhhhhhhhhhh!!
Handsome boy..
Tergoda untie.. ;p
Take care & happy weekend yer.. ;)

|| NaFiRaa || berkata...

tomeynye... selalunye anak pompuan suka melaram.. nih anak lelaki yg melaram..kikiki... tak pe..janji comel!

YaYaNsMuM a.k.a YM berkata...

haha...bebudak memang suka sunglasses, my son yayan tuh baru 2 tahun pun dah sebok2 nak pakai sunglasses, tak padan ngan kecik.ekeke

KhaiRin : anies berkata...

amboi kemain lg ya

ieja amieja berkata...

assalam masya..
pandai ank masya bergaya..bdk2 umo sebaya tuh mmg suka melaram kot sama je ngan ank akk yg kecik tu..klu suh melaram dia lah orgnya..
rajin amir tolong basuh pinggan ngan ibu ye..

fieda berkata...

kalau kak fieda ni barulah kak..hehehe..geng 30++..geng la dgn tihara,cik rose..

amboi..basuh pinggan sambil melaram dg spek mata..fuyoo..aweks tgk tergoda nanti tau..

MamaEma berkata...

nampa tak amir pakai cermin mata gelap tu

IntaNBerliaN berkata...

lbh kurg alisha... yana tau x, alisha kan.. kalu dia tgh2 nak buat perangai... saya bg dia pakai spek.. dr nk buat perangai terus tak jd... hahhaha..

yela, pakai spek kenalah control cun..hahahhah

Cik FaRiZaM berkata...

olololo tomey nye dia pakai spek itam >_<


anak sapa la ni

LYAfrina berkata...

alahai...comelnyer dia...
smart la dia berkacamata..nnti rmai la awek bkenan dgn abe macho ni

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) berkata...

ala ala hensemnyeeeeeee

Tihara berkata...

wahh minat plak amir bergaya dgn spek itam,,stylo nya dia :)

Che Rosliza Che mat berkata...

CUTE JER...KECIK2 DAH PANDAI BERGAYA HIHIHI

ejulz berkata...

macam artis laa.. hehe

AdaM Hawa berkata...

amboi amir.. melaram dah kamu..

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

encemnya amir berkaca mata..

boleh geng ngan Zaquan,
mmg suka pakai kaca mata hitam dr kecik smpai skrg ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...