♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Khamis, 26 April 2012

Home » , » MERAH

MERAH

Assalamualaikummm Semua.....

Selamat pagi dan selamat bekerja... barulah hari ini pun saya masuk keje.. tapi rasa macam nak bertukar MERAH... hahahaha... kalau orang lain nak bertukar hijau jadi HULK saya nak jadi MERAH boleh??? walaupun tak pakai baju merah huhuhuhuhu.....

Malam tadi sampai rumah pun agak lewat.. badan penat sangat sebab jalan jauh... pagi ni dah tentu²lah masuk kerja dengan mata panda, atas meja jangan cakaplah banyaknya kerja... surat macam², fail² lagi.. tu belum lagi tibe² ade panggilan sewel masuk (opsss.... sorryyy agak kasar bunyinya)... manelah saya tak bertukar merah hihihihihi.... mood tak berapa nak baik ni... keja banyak nak siapkan cepat, janganlah ade yang cari pasal lagi...

Ok nak sambung kerja dulu... nanti barulah saya BW rumah kawan² semua yer... terima kasih semua sepanjang saya takde sudi datang singgah sini...

Tibe² tekak ni nak makan tutti fruitti lah pulak....
Bolehlah hilangkan sejukkan badan hihihihihi....... layannn......


15 ulasan:

Saya Disini berkata...

ah..sedapnye..nak3

Nyue berkata...

yupp....nyue pon cam terasa nk mkn sesuatu yg sejukkk..hmmm...sgt sedap

IntaNBerliaN berkata...

xpa.. slow2.. siapkan keje dulu yer :-)

Che Rosliza Che mat berkata...

memang menyejukkan tekak hihihi

Kakzakie berkata...

Nasib tak pakai baju merah.. kalau tak tambah aura marah tu...hihi

Tak apa buat pelan-pelan petang ni siaplah...

Mrs Lurve berkata...

sbr...sbr...
jom chill smbil mkn tutti fruitti sama2

MamaEma berkata...

selamat kembali bekerja...

Tihara berkata...

sedapnye tuti ni..saya tk pernah try lg..sedap ke haa :)

Ucu Faridah berkata...

nak merah lagiiiii...nah ucu bg semangkuk tomyam merah bak delima merkah...
pasti kenyang...

mala berkata...

salam masya, adat bekerja di pejabat .. kalau fulltime housewife lain pulak ceritanya :)

Myra Jay berkata...

Suka jugak Tutti Frutti tapi takleh selalu makan, porak duit..hehee :)


**MJ pun kekadang bertukar MERAH jugak..heheee

|| NaFiRaa || berkata...

hehehe.. saya pon kadang2 naik hangin jugak kt opis neh.. bila kita tengah kalut ade yg bende yang buat kita naik hangin.. kikiki

inazamri berkata...

tinginnyeee..akak tak penah mkn tutti frutti tau...kesian kan...kat perak ni tak de pun

Puan Kutu berkata...

jom bertukar!haha..

fieda berkata...

tak pernah rasa lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...