♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Selasa, 26 Jun 2012

Home » , , » Beli vitagen dapat tupperware

Beli vitagen dapat tupperware

  

Alhamdulillah rezeki dipetang hari.. ade orang jual vitagen hari ni kat opis, macam biaserlah saya haruslah rembat kan untuk stokk dirumah..

Beli macam biaser 3 pek RM11.00, Kali ni beli dapat percuma tupperware... ala² bekas kuih pun iyer jugak... cantiklah... kalau tak silap ade 5 warna... tapi yang stokis ni bawak hari ni satu warne jer.. warna hijau, rezeki amirlah warna ni warne kegemaran amir.. silap² lepas ni semua makanan amir soh masukkan dalam tu.. tak merasalah nak jadikan bekas kuih raya nanti....
 
 Beli 3 dapt 1
Kalu tekun membeli ni boleh kumpul stok buat bekas kuih raya.. suke²... 

 Bentuk bekas ni unik sangat segitiga 
yang sebelum² ni pernah juga dapat free gift tupperware tapi bukan macam ni lain sikit...


Ape lagi jomlah pergi membeli lagi kan... nanti boleh tambah koleksi sementara stok masih ade.... sampai kembunglah kami minum vitagen bulan ni.. takpe² bagus untuk perutkan...


Bicara Hati : Sedang elok mengemas rumah.. amir pun tibe² bagi idea.. amir nak bilik amir ni cat hijau ibu.. hijau cantik.. errrkkkkk.... ayahhhh sila tunaikan permintaan amir.. ibu tak kuasa nak mengecat² bilik ni... huhuhuhuhu..... nampaknya bilik tetamu tu kenelah tukar jadi bilik amir, sebab dah banyak kali jugak amir cakap nak bilik sendiri.. jangan dah siap nanti takmoo tidur bilik sendiri sudahhh .....





















12 ulasan:

KhaiRin : anies berkata...

cantik la tupperware tu..nk rembat jg la

lia berkata...

lawooo la bekas tu...

ermmm kena p beli vitagen, stok susu kultur pon da abes kat umah...

Ummi Iman berkata...

Bestnya dpt hadiah.

Rumah, feature wall bilik tidur dan toilet untie warna hijau. Nk kata minat tu tak juga tp masa pilih2 warna, warna ni yg berkenan dengan mata. Warnanya soft je. Rasa nk cat satu bilik nanti. Sejuk sikit mata ;)

fieda berkata...

kak fieda selalu gak beli sekali 3 vitagen ni..kwn belikan kat office dia..oo..dpt tupperware plk ye..biasa dia kasi pembaris..minggu ni kena beli la ni..

LYAfrina berkata...

comel bekas tupperware tu..bentuk segi3..sesuai isi roti tu

Yana Libra berkata...

berani ke amir nak tidur sorang2 tu nanti..huhu~

Salmiza berkata...

Kalau beli kt kedai ada dpt hadiah tpware jgk ke?

Tihara berkata...

cute gak yea tuperware ni..tp tak de hadiah pun ritu..baru lg kut ni :)

permata biru berkata...

nak kna p cari vitagen yg dapat hadiah tuppaware cam tu juga la..

Mrs Lurve berkata...

suka jgk koleksi tupperware mcm nie, boleh letak sandwich bwk meh ofis

IntaNBerliaN berkata...

opis yana ni dkt dgn kedai ke camne yer?.. sbb sy biasa nk beli air2 gitu, mesti g shopping cmplex... ni yana, dlm plastik merah je ;-)

CtAyue berkata...

hehe..sekali beli 3 pek ye.. tupperware tu cute..boleh isi bekal roti ke opis..hehe.. amir suka vitagen ye, adam kureng sikit, dia lebih suka solivite.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...