♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Jumaat, 29 Jun 2012

Home » , » Gambar Irma Hasmie Nikah

Gambar Irma Hasmie Nikah

  
Dah petang rupenya.. baru perasan lupe nak publish entry gara² datang tadi big boss mintak laporan urgent.. langsung terlupe nak update entry.. hihihihihi... tapi jalan² rumah kawan² tetap jalan.... tak malu betulkan saya ni... orang tak jemput sya datang ... duliklah... alah kawan² pun suke kan.. kan.. saya datang hihihihi...;p cepat ngaku sape tak suke saya datang.. saya tak datang lagi sane...

opsss..... membebel pulak... petang ni khabarnya irma hasmie nikah kan.. saya suke sangat dengan dia sejak dia bertudung ni... muka dia yang bujur sirih tu.. saya rasa sejuk jer.. mata ni memandang....

Irma Hasmie Nikah  
 Suke tengok muka irma hasmie bertudung nampak sweet jer.......
tahniah dah bergelar isteri moga kekal keakhir hayat amin.... 
Klik sini banyak lagi gambar masa majlis Irma Hasmie
 
 

Bicara Hati : Ramai sambut anniversary bulan jun kan.... tibe² teringatkat memori masa nikah dulu .. ishhh gedik jer masa tu.. maklumlah umur baru 23 tahun kan... ;p mase tu lah....






 

18 ulasan:

ieedaz @ mama_isha berkata...

wahh cantiknye irma!!! tahniah buat irma dan suami...

mama pun bz sgt kat ofis ni..uwaa penat! ehhe

KhaiRin : anies berkata...

suuuuwwiiiitttt

Tihara berkata...

haah akk pun bulan jun gaks..maklumlah tarikh cuti sekol time tu..btw congrats to irma dan pengapitnya pun sopan2 kan..patut dicontohi artis2 lain..alhamdulillah :)

Che Rosliza Che mat berkata...

selamat pengantin baru Irma d suami...Cantiknya Irma..

Ummi Iman berkata...

Samalah umur kita masa nikah ;)
Jemput join segmen akak ya

eita berkata...

comel sangat2 irma...

Joanna Yunus berkata...

Suka sgt suka dan terima kerana selalu singgah ye

fieda berkata...

eh..sape tak suke kalau kwn dtg umah..dialu2kan...hihi..mmg comel dia ni..kak fieda pun minat dia sejak dia bertudung ni..moga dorang bahagia la ye..amin..

Ren Din berkata...

Cantik kan dia! =)

syiela berkata...

cantiknya.. moga berbahagia

Deq's Qienz berkata...

cnteknyerr irma..untung bakal hubbynya

IntaNBerliaN berkata...

tahniah utk irma... dia mmg cantik kan.. :-)

LYAfrina berkata...

sama cantik..sama padan..
suka tgk psanagn ni..sweet..

nur anis berkata...

irma cantikkkk..:)

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

itula kan cantik sgt irma..
eija pun minat dgn irma hasmie ni..

hehe..iyela ramai yg sambut anniversary bulan Jun..termasuklah kita kan..:)

qaseh johanna berkata...

cantik dia kan..?? :))

♥ ROS ♥ berkata...

Cntik sgguh die.. Rasa nk kawen blik.. Hahhaha

9n0L4 berkata...

cantik nye baju die. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...