♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Rabu, 27 Jun 2012

Home » , » Bile orang lain buat keje lambat, kite juga yang merasa tempiasnya

Bile orang lain buat keje lambat, kite juga yang merasa tempiasnya

  
Assalamualaikum... hujan diluar.. mendung dihati ini....
Tibe² hari rabu nak membebel dipetang hari.....

  
Banyaknya (gambar hiasan semata²).. semua pun nak cepat.. semua pun nak kene siapkan segera....
patutnya akhir bulan dah tak banyak kerja saya macam ni.. tapi....
sebab orang lain suke peram.. saya pulak jadi mangsa....
tapi.. bile ade yang komplen mulelah telinga ni berdesing kan... errrmmmm....


Bicara Hati :Berlakonlah selagi kamu mampu berlakon.. kerana kamu memang pelakon yang hebat.. saya memang tidak sehebat kamu.... bile peram ni kalau jadi tapai sedap juga dimakan hihihihihi.... (^___^)v   Amir ibu balik lambat hari.... cian amir... tapi ibu dah belikan donut coklat untuk amir... pandai tak ibu nak amik hati amir pandaikan.. sebelum amir tanye itu ini kat ibu balik nanti.... (macamlah amir dah pandai baca blog ibu ni..;p)




14 ulasan:

msredcheesecake berkata...

tak baik kan kalau susahkan org...

Kakzakie berkata...

Kalau dah terluah legalah sikit walau Amir tak baca tapi kakak dah tolong bacakan... sabarlah nak buat macam mana kan..

fieda berkata...

adoii..sian kat yana..org lain punya hal yana yg jadi mangsa..ni la antara sikap org yg suka berlakon kt tmpat keje..pastu menyusahkan org lain plk..tak sukerr kan..

IntaNBerliaN berkata...

sy penah lalui saat ni masa keje dulu :-)

lia berkata...

baru jer terkena... da emel awal2, pastu no response tp biler kita da ambil tindakan, kata kita wat kerja slh eiiiiii

fiza berkata...

Sabo jer lah.

Nazayiena berkata...

Kasihannya kena kerja sampai lewat ptg disbbkan masalah org lain,byk sabar ok.

Ujie berkata...

sian awak kan..tapi mmg kes biasa kat tmpt kerja. nak buat camne..manusia ada byk ragamnya.

Tihara berkata...

awak jugak jadi mangsa.....moga dimudahkan urusan ya masya

Yana Libra berkata...

sabar je la kan kak..nak wat camne..kesian amir~~

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

Salam masya..bykkan bersabar ya.

Eca Dwinky Asha berkata...

aduh,,,sakit hati tgk kerja peram2....sama la mcm kwn2x praktikal eca..bila minta detail..semua cakap,tunggu tunggu tunggu..kang eca wat sendiri,dicakap lak pentingkan diri...sabar je la kan kak?

Ummi Iman berkata...

Mmg tak suka juga situasi mcm ni kan? Masa kerja dulu dapat kerja terus buat. Selagi tak siap tak puashati. Bila ada org yg lambat2 atau simpan ni.. kita yg cepat ni kena tlg buatkan. Betul tak. Biasalah ragam masa kerja.

ieedaz @ mama_isha berkata...

sabar yer...mama pun pernah rase camni gak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...