♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Rabu, 20 Jun 2012

Home » , , » Sayang ibu peeesss (^___^)v

Sayang ibu peeesss (^___^)v

  











Bicara Hati : Suke sangat amik gambar buat peeeessss, daripada tak pandai.. asyik tunjuk jari telunjuklah ibu jarilah.. lepas tu jari 3 jer ditunjujnya.. sekarang dah pandai buat sendiri ..peeesssss.




15 ulasan:

Ummi Iman berkata...

Byknya gambar peace ;) ajar iman buat 2. Kalau org tanya umur dia. Tapi tak minat nk buat :)

IntaNBerliaN berkata...

ololooo comel je dgn peesss dia tu.. hihi

|| NaFiRaa || berkata...

tomeynye amir wat peace..:)

CtAyue berkata...

peace utk amir jugak... wah amir naik banana boat..

♥ ROS ♥ berkata...

Amek gmbr ikut mama kot..hahahah

Nazayiena berkata...

Semuanya peeees ya Amir....

Masha Meisters berkata...

sayang mak kita jugak gan ibu masya..peaceeeeee ^_^ [v]

ieedaz @ mama_isha berkata...

isha pun suke..kadang2 betul dua jari kadang2 jadi 3 jari pulak..hehe..comel kan

N.Aima K berkata...

hihii PEACE!!

Mrs Lurve berkata...

hehehehe semenya peace

mama aryan berkata...

comeyy jek..pesss..pess

Tihara berkata...

peace untuk amir :)

anisalya berkata...

tak boleh berpisah dgn peacenya ye...

fieda berkata...

budak2 mmg suka la buat gitu..maira dulu 3 jari gak..skrg dh pandai..

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

Peace!

sama la kita amir..trademark peace setiap kali bergambar.. hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...