♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Khamis, 28 Jun 2012

Home » , » Makan berkongsi amik berkat ibu mengandung - Pavlova sedap

Makan berkongsi amik berkat ibu mengandung - Pavlova sedap

 Assalamualaikummm semua....
Selamat menjamu selera dan minum petang.....
Rezeki dipetang hari.....
 
 Pavlova
sedapppp pernah makan dulu manis.. tapi yang ini ok lah pulak..... 
sehingga menjilat sudu ;p
ke.. sebab orang belanja sedapp dia lain macam hihihihihi

Orang tua² kata.. saya tak kata yer.. tak tau boleh caye takk.. kalau nak mengandung amiklah berkat orang mengandung juga.. dengan berkongsi makanan atau air yang diminum... macam kongsi²lah gitu.... opsss... ini bukan berkongsi makanan dahh.. siap bersuap... jangan jeles.... ;p


Bicara Hati : Hari ni balik kerja berjemput.... haruslah turun dengan segera yer... jangan buat hubby ternanti².. amir pun ikut juga.. mesti dia teruja datang opis ibu ni....



24 ulasan:

ATIQAH berkata...

wahhh teringin nak makan paclova. macam sedap. tapi tak reti buat pon

Saya Disini berkata...

sedpnye...sy xpernh mkn

lia berkata...

x pernah rasa pavlova ni, slalu dgr cter jer ;)

Nyue berkata...

ahahahaha...best la balik org jemput..huhuhuhu

fieda berkata...

bulan depan lekat la tu...hihi..mintak2 la ye..

ummiarissa berkata...

haaa..tak leh tahan ni ..minggu n cite pasal pavlova merata-rata...mesti nak rasa juga ni..tapi tak nak share ngan orang ngandunglah..

Salmiza berkata...

dgr kata camtu...ambik berkat bila kongsi2..hehe

LELAKI INI berkata...

sedapnya!

Che Rosliza Che mat berkata...

Memang menjamu matalah...meleleh air liur hihihi

Yana Libra berkata...

tak pernag rasa pavlova lagi..huhu~

Tihara berkata...

comey ibu mengandung...ambik berkat kut2 amir buleh adaik gegurl plak kan :)

mama sara nur berkata...

assalam Masya
insyaallah...berkat ibu mengandung pasti Amir dpt adik nanti he he
pavlova, selalu nampak tp x penah rasa lg, betul sedap Masya

Lily@MamaZaraZareef berkata...

Bestnye pavlova! Terbyg2 plak masam manis die pastu makan sejuk2 plak..nikmatnye..:-)

♥ ROS ♥ berkata...

Pavlova. Ramai duk sonok dpt mkn.. Ros mcm nak mkn tp xrasa nk mkn.. Hhahaha....

Kakzakie berkata...

Mana tahu menjadi kan Yana.. makan pavlova yg manis pulak tu.

Nurul Akmal berkata...

sedapnyer... :)

www.siezuka.com

Myra Jay berkata...

Teringin nak makan Pavlova jugak..
Ingat nak buat sendiri tapi taktau bila..


Eh betul ke kena syer dengan org mengandung untuk ambik berkat? Boleh la ikut..heheee

IntaNBerliaN berkata...

ooo yeke... xpnh tau plak sy psl petua ni.. :-)

Deq's Qienz berkata...

ermmmm..sedpanyya..

qaseh johanna berkata...

eh, nk kena cr mak buyung la camni.. hihi

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

selalunya kalau gurau2 ngan kawan mmg sebut gitu..amik berkat..hehehe..

insyaallah moga dapat berkatnya..

sedapnye pavlova..tp eija x pernah lg rasa pavlova ni...

9n0L4 berkata...

tak pernah mkn bendi ni. huhu. nmpk sedap.

Mama Kembar 3 berkata...

sana sini mama baca blog org asyik dok sebut bout pavlova ni, tringin nak rasa. nnt nak kena carik laa camni hehe

CtAyue berkata...

ish dh byk kali tgk pavlova kt blog2 org..hehe... sy belum pernah rasa lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...