♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Jumaat, 8 Jun 2012

Home » » Pemenang Teka Masya dan Keluarga Dimana

Pemenang Teka Masya dan Keluarga Dimana

   


Alhamdulillah akhirnya berjaya juga keputusan dikeluarkan hari ini..... Jenuhlah saya pujuk hero saya tu malam tadi tau suruh amik cabutan ni... siap makan bihun tom yam dulu baru lah di layankan permintaan ibunya ni huhuhuhuhu.....

Harap² kawan² semua berpuashati.. keputusan adelah muktamad... tiada kompromi, pilih kasih atau ape² jua yang meragukan hihihihi....

Bekas untuk di isi bagi cabutan pertama 3 orang yang berjaya meneka dengan tepat klik sini dan hanya seorang yang layak menerima hadiah.....

Beria² lah bujang saya membukanya... yang kat luar tu... cabutan yang akan dimasukkan selepas cabutan pertama dilakukan...

Inilah pemenang hadiah utama kerongsang anggur
Yana Libra

Keronsang anggur


Amir buat 3 cabutan yang seterusnya.....

Hadiah bagi cabutan yang seterusnya

Cabutan seterusnya bagi hadiah FM Biskut tulisan love dimenangi oleh
Tihara

Cabutan seterusnya bagi hadiah FM Aiskrim dimenangi oleh
Mama Aryan
 
Cabutan seterusnya bagi hadiah FM Biskut tulisan love dimenangi oleh
Eita


Inilah senarai yang berjaya... harap semua dapat emailkan alamat pada saya dengan tajuk 'menang teka masya dan keluarga dimana' di email saya nowzyana@yahoo.com dengan segera... (^____^)v. Tahniah buat semua yang berjaya ..... ade rezeki saya buat lagi......


Bicara Hati : Esok 09.06.2012 ulang tahun kelahiran yang ke -4 buat putera sulong saya Muhammad Amir Hazim (^____^0 selamat bercuti semua....




13 ulasan:

Madam iEeDaZ berkata...

tahniah pd pemenang.. xde rezki kite lah..takpe leh cuba lenkali k..ececeh.. (masya kena wat contest lg ni) :p hehe gurau2 je masya eh..slmt berwiken dan epy besday buat anak bujang awk tu!

pena rozie berkata...

Tahniah utk yg berjaya & eppy birthday jgk....

IntaNBerliaN berkata...

tahniah utk pemennag n selamat hari lahir utk amir :-)

fieda berkata...

tahniah buat mereka..

eija_sweetmama berkata...

Tahniah kepada semua pemenang :)

Happy Bday Amir in advance.. :)

eita berkata...

nama eita ke tu?..
teruja nye..

9.6?..
ita plok 10.6..
leh lah celebrate sekali..
selamat hari lahir ye...

sal ya berkata...

tahniah dan happy birthday utk si comel yang dah masuk 4 tahun tu.

Puan Kutu berkata...

Congrate pada semua pemenang..utk Amir selamat hari lahir sayang..:)

sHaRiNa eLyaNa berkata...

tahniah :)

Lida Rahim berkata...

assalam,

what u give, u get back!

jom singgah ke blog LR, ada something for you jugak!

mama aryan berkata...

terima kasih..saya menang jugak.. best3

Myra Jay berkata...

Tahniah pada semua pemenang bertuah :)

Liyana Anuar berkata...

alhamdulillah, saya menang..hehe~`

tak sangka..nanti saya email alamat kat akak ye..hehe~

thanx :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...