♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Rabu, 27 Jun 2012

Home » , , » Bicara Hati

Bicara Hati

Assalamualaikummmm dan selamat pagi.....
 

Amin moga begitulahnya.. lagi² bile kite berkawan dengan orang yang selalu berfikiran positif, automatik kite pun jadi lebih positif (^______^)v


Bicara Hati : Drama berepisod bicara hati dah pun berakhir malam tadi.. walaupun tak tekun tengok tapi saya layan jugak.. kadang² ulangan pun saya layan hujung minggu, novelnya sampai sekarang saya tak baca² hihihhihi... ke.. saya pernah baca tapi lupe... ;p
 
 
 



11 ulasan:

Cikpuan rara berkata...

selamat pg =)

Aju Mohit berkata...

lohai dah abis ke citer tu masya? best tak ending dia? saya follow memula je pastu citer tu sedikit melalut dan tak tengok dah huhuhu...

kawan sejati ada tapi terpikir jugak, adakah kita mampu untuk menjadi seperti itu ;)...

Joanna Yunus berkata...

Susah untuk mencari sahabat yang dapat bersama dikala duka dan suka ni kan....

Bicara hati tu drama dia tak best saya tak suka tapi baca le novel dia memang best.... dulu saya dah ada lepas tu hilang sanggup beli lagi dan dah berulang kali baca....

saffiya_aleesya @ echa berkata...

sahabat setia tak payah pakai perfume untuk wangi pun janji hati mau wangi hahahhah

Saya Disini berkata...

insyaAllah

Tihara berkata...

sebab itu jgn berkawan dengan orang yang fasik..namun sentiasa mendoakan moga diberi taufik dan hidayah :)

Kakzakie berkata...

Tidak tahu samada kakak boleh jadi sahabat yg baik sebab penilaian org tak sama...

KhaiRin : anies berkata...

betul tu... mcm kt saidina ali, kwn dgn penjual myk wangi, kita akn jd wangi, kwn dgn penjual besi, kite akn berbau hapak ;-)

Mrs Lurve berkata...

dlm persahabatan, pd sy yg penting adalah kualiti seorg sahabat, bukan kuantiti..

IntaNBerliaN berkata...

bkn senang utk jupe kwn sejati kan...

Ummi Iman berkata...

Saya suka berkawan dgn org yg open minded. Dlm agama juga tak bagi kita menghukum org lain. Sebab mungkin suatu hr nanti mrk akan menjadi lebih baik dr kita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...