♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Jumaat, 22 Jun 2012

Home » , » Singgah ke dusun durian

Singgah ke dusun durian

  


Lepas keluar daripada A'Famosa tu.. memasing dah cadang nak singgah dusun durian. sebab masa sampai hari tu dah nampak dusun tu.. memang besar.. ade 2 kawasan rasanya... dan kebetulan musim buah memang tengah banyak... tapi adik ipar kate ni dah tak banyak sangat sebab buah² kat pokok pun dah kurang... banyak dah gugur rasanya...

Nampak zoo safari dengan cowboy tu pun tak heran dah.. janji dapat makan durian hahahahaha... lawakkan kite orang ni.... patutnya dah alang² sampai tu mestilah nak menyinggahkan... ni durian jugak kite orang cari.... ;p

saje amik gambar ni.. memang tak nampak bayang buah berjuntai² lagi.. adelah sikit jer...

Memasing tengah pilih² dan tawar² harga.....
owhhh nak beli bawak balik takdelah kot.. sebab mahal sikit, nak banding yang kami beli kat sungkai dulu jauh beza.... klik sini.

Kunun² nak rasa 9boleh caya ker rasa jer)... pilih lah ni jer.. sebab nak makan kat situ kan...

 pilih² mane yang sedappp.. semua pun nampak sedap.. semua pun isinya besar²....

Hamboii kemain lagi memasing berselera.....

 Ayah jangan kunun² nak buat muka terkejut yer.. dah habis berulas² kikikikiki.....
suke tengok hubby makan durian berselera betul.....


Manelah tumpahnya kuah kalau tak ke nasi kan.... berseleranya dia makan siap bersuappp....
tapi sebiji tu jer lah pun.....


Bicara Hati : Agak²nya kalau tanam durian sendiri agaknya bape tahun baru boleh dapat hasil yer.... eh² tibe²kan... macamlah ade tanah nak tanam pokok durian hihihihii.....



 

22 ulasan:

Ucu Faridah berkata...

pepagi tengok org mkn durian macam nk joint jer nasibaik x sempat...hahaha..

Saya Disini berkata...

wah..best3

Tihara berkata...

salam masya..mmg tarikh segmen semalam 21/6, tarikh segmen mingguan utk mgu ni ..so senang nk ingat segmen seterusnya nanti 28/6 insya Allah :)

Tihara berkata...

sekali sekala makan mmg best...kalo tiap hari jadi jemu jugak...kalo sikit berebut plak :)

Nyue berkata...

wahhhh...durian...nyue xtergoda coz mmg xsuka..eheheh...jgn mkn bnyk2 nty kepanasan..ehehehhe

Suliana berkata...

singgah kembalik :-) wah.. bestnya.. smlm berbuka dgn durian.. hehe..

Nazayiena berkata...

Sedapnya buah durian........boleh tanam sbtg kat blkg rumah nie.

nn lylyn berkata...

arini blk kg sy nak cri durian =)

amiey lee berkata...

aduhaii sedapp nye..kita belum rasa lagi durian musim kali ni

Ujie berkata...

Takyah tanam..beli lg best..boleh rasa mcm2 jenis durian.

Dh sakan mkn durian jgn lupa minum air kosong byk2..^_^

IntaNBerliaN berkata...

nsb kitaorg ada kebun doyan tp xberbuah thn ni.. hahahhaha

lia berkata...

Allah...

angin nk mkn durian mai lg tgk durian ni... walhal baru minggu lepas mkn durian hu3

Bui Junaidi berkata...

FUYOOO,PESTA MAKAN DURIAN..NYAM..NYAM

Kakzakie berkata...

Makan durian kalau yg suka memang berhantu. Lupa panas ke apa. Sedap je masuk mulut:)

CtAyue berkata...

bestnyer....

qaseh johanna berkata...

kalau tanam durian skang ni..nnt anak amir br boleh mkn.. hihi

fieda berkata...

kak fieda ni tak berapa gemor durian..

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

wah durian, sedapnye,
eija ni mmg hantu durian gak, zaquan pun ngikut sama..hehe

PUANSTOBERI berkata...

tanam la..nati dpt menantu, boleh la makan buah dia. hihi :D

MamaEma berkata...

oh, feberet ku...

anisalya berkata...

durian kalau makan ramai2 mmg tak cukup. hehehe...

mama aleen berkata...

ayookkk sedapnya.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...