♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Rabu, 24 April 2013

Home » , , , , » Amir Moody

Amir Moody



Jarang² interframe muka, menjaga hak eksklusif ker?? hahahahaha .. takdalah... sebenarnya banyak nak cerita pasal amir ni.. tapi nak menyusun ayat tak pandai... takut silap ayat .. orang kata banggakan anak sendiri pulak huhuhuhuhu ....

Nak pingsan rasanya pagi tadi gara² tak cukup tidur malam tadi, sejak² nak sukan hujung minggu ni.. amir asyik mengadu.. sakit kaki.. kepenatan agaknya buat latihan.

Sebenarnya balik petang semalam lagi amir dah mengadu sakit kaki, okk saya pujuk nanti ibu urut eh sampai rumah.. puas tanya jatuh ker?/ terseliuh ker?? risaulah jugakkan... tapi amir kata .. tak jatuh.. amir penat.. amir penat.. tadi sukan.. itu jerlah jawapannya...

Mujurlah malam tadi hubby baik hati nak isi minyak kereta teruslah makan kat luar, kikiki.. saya bawak jer kereta elaun minyak kereta hubby bayar... pasal kereta saya pun tak tahu.. bayar bulan² saya bayar... lain² semua saya tak amik tahu...


 Nasibb baik pagi tadi .. mood dah ceria sikit.. tak mengadu sakit.. sempat possing² dulu dalam kereta ...



Amir tidur awal malam tadi, dalam pukul 11.30 dia terjaga.. ngadu sakit kaki.. saya urut², sapu minyak... api dia merenggek² pulak.. mata pejam.. saya tepuk² monot bam bam tu dah okk sikit.... sambung tidur .. pastu tiba² cuit saya.. ibu amir mimpi.. bila saya tanya mimpi apa... dia boleh pulak sambung tidur ... diam.. haihh sabooo jerlah mengigau ke hapa ni.. adeh.. sudahnya kaki dia saya tampal koyok salonplas ayah kat tapak kaki.. dan bahagian betis.. jam menunjukkan pukul 2.30 pagi .. okk .. lepas tu tak dengar renggekkan dah.. tidur lena sampailah pagi... 

Sekejap² terjaga amir kejutkan.. naik sakit kepala dibuatnya.. tu yang pagi tadi rasa semacam jer.. macam nak pitam... nak drive pun macam tak larat, mencucuk mata.. sakit daripada kepala tu.. tapi gagahkan jugak diri.... sebab tengok amir macam dah okk jer... tak moody, kang keluar statement dia takmoo sekolah nak duduk taska.. lagi ibu haru ...


Permintaan baru ... roti stoberi pulak.. ni hubby belikan.. selamat bawak kesekolah pagi tadi .... jambu betul anak ibu kan.. makan roti stoberi hihihihihi ... saya belikan jugak nasi lemak telur mata katanya.... padahal kat sekolah ada jer disediakan makanan.



Bicara Hati : Sekian.. yang mahu tidur awal malam ni... 

9 ulasan:

izan mama mia berkata...

kalau tak cukup tido mmg sakit kepala... cian..tido awal ekss..

Tihara berkata...

sedapnya dia dapat makan roti stoberi :)

Ummi Iman berkata...

Badan sakit2 lah tu.. iman kalau sakit kaki dia ckp "mi.. minyak mi" ;)

aReLaN berkata...

hohohoho...klu moody yang leh kita redakan takpe lg.jangan moody yg di luar kawalan dahla kn.

emma berkata...

msti die moody sb sakit kaki n letih tu..

CtAyue berkata...

amir penat sgtlah tu bersukan sbb tu dia tido mcm tak lena dan dgn ibunya sekalilah jd tak lena tidur..itulah ibu kan.. sabar jelah kan..

::EIDA:: berkata...

sedapkan roti stoberi tuhhh. teringat pulak kat kekda. hehhehee

NORSHAHFEZA HAMSAN berkata...

heheh jarang budk boy minat roti stoberi kn,hihihi comey je amir

Puan Kutu berkata...

cikgu bagi latihan kaw2 punya kesian amir smp sakit2 kaki..nasiblah ibu ada,boleh tolon urutkan..klu aiman bukan ibu urutkan aiman,ibu yg mitak tolong aiman urutkan ibu..haha dh sarat ni asik sakit pinggang je..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...