♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Isnin, 29 April 2013

Home » , , , , » Bergedil Kentang Mak Yang Sedap

Bergedil Kentang Mak Yang Sedap



Hujung minggu lepas .. minggu lepas.. bukan semalam... kami balik kampung itu pun hari ahad kejap jer.. sebab amir merenggek² sibuk nak balik.. hahahaha.. jangan tak tahu adalah motifnya.. okk saya tak kongsikan lagi sebabnya.. tapi memang pusing japlah ibu.. anak lelaki memang macam tu lah agaknya... kegemaran dengan permainan yang satu itu.. memang tak bolehlah ibu nak kata apa dah...

Kebetulan balik mak buat bergedil yang daripada kentang tu.. seyes mak buat memang sedapp padahal takda pun letak udang kering atau ayam.. jauh sekalilah daging .. cuma bawang goreng jer.. mak letak lebih.. tapi memang sedapp.. dan tahan lama... bahan² yang lain semua mak guna macam orang lain buat.. kentang pun goreng dulu baru tumbuk.. tapi .. entahlah sedappnya macam ada ayam dalam tu hihihihihi ...


Mak bekalkan untuk bawak balik yeahh.. suka²...
anak bertuah.. menolong nya tidak... mengakut bawak balik cepat kikikikiki ...
terima kasih mak.. sayang mak ...







Yang dah siap goreng, makan gitu jer pun dah sedapp.. ttak payah buat soto hihihihihi ...






Bicara Hati : Stok ni tahan seminggu dah habis pun ... sebab sedapp...











13 ulasan:

izan mama mia berkata...

hiih.. bertuah masih ada mak... sedap tu begedil

Puan Kutu berkata...

eh bergedil ni boleh simpan lama2 ekk,baru sy tau..anak bertuah kan,bawak balik cepat je..:)

CtAyue berkata...

sedap nampak begedil tu... ayu lum pernah cuba buat..hehe..air tangan mak bonda mmg sedap kan. tiba2 jd rindu pulak masakan mak sy..

Fizah berkata...

sy pun klu wat begedil, frozenkan..tp kena goreng cpt sbb bila defrost, dia mencair - susah nk goreng

yan's cottage berkata...

air tangan mak memang sedap....yan pun suka apa yang mak yan masak...

lia berkata...

mkn kudap2 tgk tv pon sodap tu...

Nieyl berkata...

klu wat soto..1 x cukup...klu leh nak 5 ..hihihi~

Ratu Hatiku berkata...

Sedapnya bergedil... :)

Cho Zila berkata...

cinonet pun paling comel ok... canitk baju sekolah dia, dari dulu nak cakap......

Cho Zila berkata...

hasil tangan emak memang terbaik..

Tihara berkata...

bergedil ni my feveret, suka yang ada daun sup :)

NORSHAHFEZA HAMSAN berkata...

sedapnye,,dh lame xbuat,,t balik kg nk buatlah,hihi,,mak kite masak ape pon sodap kn

mama3heroo berkata...

sedapnya..m3h suka mkn bergedel dgn nc

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...