♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Khamis, 25 April 2013

Home » , , , , , » Kerusi Meja Tulis Dah Patah

Kerusi Meja Tulis Dah Patah




Nampak tak tanda merah yang saya bulatkan tu, dah lama dah sengget rupa gitu.. eh² tak berapa nampak pulak dalam gambar ni.... amir pun naik takut nak duduk kat situ waktu belajar.. dia biasalah lagi suka menulis meniarap.. saya yang risau kalau dia sakit dada nanti ...

Sebenarnya tak perasan pun sejak bila rosaknya, sebab kerusi ni memang serbaguna betul amir gunakan.. dah pandai nak basuh pinggan sendiri sejak dua menjak sekolah ni .. sibuk nak berdiri guna kerusi ni panjat, tu belum lagi.. sibuk nak pasang suis lampu ... kami ni penjimatan sikit kat rumah tak suka pasang banyak lampu.. tapi kalau amir semua lampu nak dipasangnya termasuklah waktu tidur.. takmmoo bergelapp.. tapi dia dah tidur .. saya matikan jugak lampu tu.. sebab tak elok tidur dengan lampu terang benderangkan.


Nampaknya memang kene belikan meja baru ni... Meja ni baru je beli tahun lepas tu pun sebab ada promosi hubby belikan saya ada buat entry meja tulis serbaguna buat amir learning masa baru beli memang suka betul dia.. siap menulis mengajuk gaya hubby mengajar kikikikiki .. padahal tak pernah nampak pun hubby mengajar.



Bicara Hati : Hujung minggu ni amir ada sukaneka kat tadika, tak sabar rasanya nak tengok.. perkembangan dia dengan kawan².. tapi hubby pulak kerja erm... kita pergi berdua jerlah mir.













19 ulasan:

Kakzakie berkata...

Budak lelaki biasalah lasaknya lebih sikit - janji dia tak jatuh disebabkan kerusi itu tak apa.

Usia macam dia kan sedang membina minda..

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. berkata...

mmg kena beli baru ni. tapi jgn cari jenis yg mcm tu lagi. plastik mmg x thn lama. Biar mahal skt tapi tahan lama. ngeee.....


pssssttt....kina ada jual rumpai laut sabah. jOm tgk dulu...kedai kinakOyu di http://mamaadam09.blogspot.com/2013/04/kolagen-rumpai-laut-asli.html

Ratu Hatiku berkata...

Mst amir suka dpt meja baru nnt :D

Ratu Hatiku berkata...

Mst amir suka dpt meja baru nnt :D

Khai♥Rin : anies berkata...

kena cari yg kayu tu kak..kasi tahan lama

CtAyue berkata...

bestnyer amir ade meja kerusi cantik camgini..patah nt ganti yg baru yer..belikan yg jenis tahan lama teruslah..jenis kayu ke kan.. sy letak meja plastik biru tinggi dan kerusi makan je dlm bilik adam utk dia belajar..hehe

mama3heroo berkata...

mmg kene bli bru ni..cari yang tahan lme ckit.
done klik2 nuffnang

lizz berkata...

aaah mesti amir happy dapat meja baru...

Salina@IbuAqil berkata...

Ina pun nak cari meja tulis baru utk Aqil..
Utk letak dlm blk khas utk dia..
Skrg menulis ke mengaler ke duk bersila je..
Sian nengoknya..

lia berkata...

kena beli baru ni.... baru ada semangat nak belajar ;)

KY berkata...

bestnya dapat meja baruu...heee

Ujie berkata...

amir dah makin besar, nak kena cari yg kukuh lagi la tu..

Tihara berkata...

kena cari kerusi lain tu masha, memang sakit dada nanti meniarap.. :)

ieda immi berkata...

kena cari yg kuat sikit lah kan ,
plastik nie x tahan sbnrnya ..
harapkan lawa aje ;)

Nafira usof berkata...

boleh dh beli meja baru.. beli meja besar sket~

izan mama mia berkata...

beli besar punya yg tahan lasak...

ch@ berkata...

Beli je yg besar terus. Bbdk ni pun kita blm belikan lg. Tggu smua dh berdikari baru beli...kot x, blm tiba masa dh patah riuk.

NORSHAHFEZA HAMSAN berkata...

heheh beslah amir nnt dpt meja baru=) lagi smangat die nk blaja

Puan Kutu berkata...

mmg dia mitak kerusi belajar yg baru la tu..aiman menulis tak guna kerusi,beli meja jepun yg kt tesco tu je..hari tu beli belas2 ringgit,baru ni tgok 8 ringgit lebih je pun..mura n jimat!hiks..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...