♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Jumaat, 27 September 2013

Home » , , , , » Elak mengantuk di petang hari

Elak mengantuk di petang hari


Tak tahulah pasal apa.. mata ni mengantuk yaaaa aaaaammmmmaaaaattttt petang ni, sebab tengahari tadi berselera sangat makan tengahari agaknya huhuhuhuhu ... ;p

Bila lepas habis audit, tiba² dapat aiskrim... bosss belanja.. macam nak gelak ada.. terkedu pun iyer jugak... maklumlah big boss ni payah nak belanja.. lagi² aiskim.. hahahaha seyes... macam betul ke bos saya hari ni .. hahahaha .....

Layan magnum almond, memang dah lama tak makan aiskrim ni tau... sedap, manis, lemak .... likat melekat kat tekak dibuatnya... layan jerlah.. janji dapat elakkan mengantuk ni, sekarang tengah layan kudap² daim pulak... sampai kawan saya tegur.. amboi kemain senang hati audit dah balik yer.. hahahaha.. yang luar jer korang nampak tenang.. dalam hati ni .. allah jer yang tahu kene seketul .. berketul² dalam bilik dengan audit tadi hihihihihi... alhamdulillah teguran ang membina haruslah diperbaiki kan.. kan... (^___^)


Selamat bercuti dihujung minggu ...













7 ulasan:

Ummi Iman berkata...

Bos dpt pujian juga kot lps audit. Tu yg bg aiskrim :)

lizz berkata...

waa sedapnyer best makan petang2 gini

Ann Ishak berkata...

syoknya boss belanja...harap2nya biar selalu lepas ni boss belanja kan :)

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Sedapnya... Jeles I u ;)

LYAfrina berkata...

aumm..aiskrim febret asya ni

Deqla Manjew berkata...

bestlah dpt free.. deqla kalo beli mmg x nk la..hihi..sbb cpt muak kot ... kalo dpt free sape x mau kan.. ;p

PUANSTOBERI berkata...

bos byk duit keraian..harus la belanja..hikhikhikkk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...