♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Khamis, 12 September 2013

Home » , , , , » Bidaman - Mainan Guli Amir Yang Baru

Bidaman - Mainan Guli Amir Yang Baru


Korang pernah dengar tak nama mainan bidaman??? seyes saya tak pernah dengar .. sampailah anak buah hubby cakap ... 'amir.. abang dah ada bidaman, abang dah beli' saya siap tanya bidaman?? apa tu... hahahaha ... dah saya pulak teruja .. sebab macam pelik namanya siap berkali² saya tanya bidaman tu mainan apa??? huhuhuhu .. dan saya siap kata.. apa nama dia? apa?? bidaman ... hahahaha .. sampai macam tu sekali.. haru toi kan.

Amir kata mainan yang boleh tembak guna guli lah ibu .. owhh barulah saya tahu ... ni kebetulan pertama kali beli (hubby yang beli) saya?? kosaaaa lah melayankan dia beli mainan macam ni ... saya sempat amik gambar kotak jer.. lepas tu hubby dengan amir cantum² robot² tu .... main sama².. dah beli satu .. macam tak best hubby beli lagi satu .. yang tu lupa pulak nak amik gambar.


Anak² korang dah terjebak tak dengan fenomena ni ... saya tak tahu bila mula menular .. yang pasti raya baru ni .. sana sini budak² main bidaman ni ... saya risau jugak sebab gulikan, nasib baiklah amir dah besar jadi dia tahu guli ni untuk main macam mana.. yang jenuhnya dia tembak.. dia kutip kikikikiki .. dia jemu.. dia letaklah kat tivi.. buat perhiasan. macam dalam gambar kat sini. yang kat atas speaker tu ada 2 sebelah kana kiri kereta warna merah.



Bicara Hati : Pelik² jer kan, dulu saya main gulu yang balik kat tanah tu .. buat bulatan .. pastu baling sampai keluar... ;p






11 ulasan:

Ibu Lala berkata...

Mmg musim kut skrg ni sana sini bidaman. Anak sy pun ada. Sorang 2 lagi. Adoiii. Main tak lama mana pastu jahanam.

Sura Mohd berkata...

memang ngah femes mainan ni skrg..boleh kata semua budak2 laki mesti ada..termasuk la ank akak..yg risaunya bila siadik main guli tu..kot2 masuk dlm mulut..

Ujie Othman berkata...

surrender..mmg tak tahu menda ni. guli biasa tu taulah..:)

ayuzan berkata...

0_o first time jgk dengar..
*kak.. agar2 oreo sy pun xlapis..sbb xsabar tunggu lapis bawah tu mengeras.hehe

Kakzakie Purvit berkata...

Oh.. kakak tak tahulah pulak. Mungkin sebab anak-anak kakak dah besar dan perempuan pulak tu.. Amir masih kecik main memang time utk dialah ni..

Puan Kutu berkata...

haha g fenomena budak2 skang ni tau.hari tu pegi parkson masa beli baju raya aiman nmpk mainan ni,tp yg kt parkson mahal..mungkin yg ori2 la kot.tak beli pun la..

smp hari ni dok sebut nk beli benda ni..duit raya org bagi pantang je tak ambik,nak beli mainan punya pasal..sebelum ni klu or bg duit dia jenis yg ssh nak amik..

en suami beli transformers kt dia.dia tak main pun siap kata tak best,sibuk nk menatang ni jugak

Unknown berkata...

byk dah eh menan amir.. murah jugak ye.. 9.90..mana beli?

emarieys berkata...

tak kasi main guli..takut tertelan

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

anak sedara saya pn main bidaman nih

Cikrosecute berkata...

kat taman nie...ramai betul budak baik benda nie...bidaman ke namanya...baru kutahu hihihi

eija_sweetmama berkata...

k.eija pun baru dgr minggu lepas my boss bgtau anak dia pesan beli bidaman time kami outstation di sabah, hahaha sampai pesan beli di sabah...tup2 minggu ni ramai plk yg update ttg mainan bidaman ni..

setakat ni bidaman ni blom menular lg dkt anak2 k.eija maybe xde lg kwn2 tadika dia yg bawa mainan di tadika..kalau x confirm zaquan terpengaruh setakat ni dia sibuk dgn ninja go dia jela..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...