♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Rabu, 25 September 2013

Home » , , , , , , » Abang Hensem Jaga Adik

Abang Hensem Jaga Adik

 



Abang besar ker abang hensem ni???.... korang tengok.... baru mak saya suruh amir bawak rizqi pusing² kat stroller depan rumah .. (bukan selalu dapat peluang manja² bersama) kemain lagi nak pakai spek .. melaram.. yang ibu pun sempat lagi nak amik gambar dia ... yang sebenarnya nak gelak pun ada.. sebab dia kata panas tu nak pakai cermin mata, saya kata pakailah topi .. panas kat luar... dia takmoo sudahnya petang tu dia demam .. malam pun sama dedar².... macam mana nak jaga adik betul² ni amir .. baru praktis dah demam hihihihihihi ... ;p










10 ulasan:

ZalinZalina berkata...

Semangat abang nak jaga adik..cepat sembuh ye abang :)

Cik Puan Rara berkata...

bagusnya abang~ pandai jaga adik~ Alhamdulillah~

Sura Mohd berkata...

memang ensem pun Amir ni...kesian sampai demam ya..
*kira lulus la tu..bolehla jaga adik sendirik pas ni..hehehe..:)

Zee Suhaini berkata...

ahahaha..siap berkaca mata lagi..

lia berkata...

he3 baru jaga sekejap da demam ker yang ekekekeee

Cho Zila berkata...

gituler perangai anak2kan... bahagia dengan keletah mereka.. kadang2 memeningkan kepala... tapi tetap gembira punyai mereka\

Khai♥Rin : anies berkata...

nmpk x jln tu amir? ;-)

Deqla Manjew berkata...

wahh... bakal jadi rebutan nih.. bkn je hensem.. penyayang pulak tu... :)

Nory Zoulkefle berkata...

amboiii kemain hensemm lagi...hehhee

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

Alhamdulillah pandai abg jg adik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...