♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Khamis, 26 September 2013

Home » , , , , , » Menu Pasar Malam

Menu Pasar Malam



Ni cerita semalam masa balik kerja, amir kata lapar .. lama tak makan nasi lemak ... iyerlah dah beberapa hari ni dia asyik makan laksa jer... takmoo nasi ... tetiba pulak semalam mintak nasi lemak.

Sebab amir jer yang nak makan nasi lemak jadinya singgahlah pasar malam ... senang cerita .... jadi menu semalam ialah menu pasar malam sahaja wiwiwiwiwiw .....(^____^)v

Dan paling teruja pergi pasar malam semalam (tapi saya singgah balik kerja masa petang) saya jumpa kuih tepung gomakkkkkkk hohohohoho.. sukanya ya allah.. kalau boleh nak beli banyak ... tapi sebab tak tahu lagi mak cik ni buat sedap tak saya amik 3 sahaja .. 2 saya makan, 1 bagi hubby rasa.. sebab hubby kata dia tak pernah makan langsung.... 2 biji apam.. semuanya 5 ketul rm 2 senang.



Tepung gomak besar, sedapp jugak.. dalam dia inti kacang hijau ... nasib baiklah sedapp mak cik ni buat.. minggu depan boleh beli lagi .. hihihihi... tu pun kalau mak cik ni ada lagi , saya beli ka pasar taman perwira .. dekat dengan rumah jugak .. tapi jarang pergi kat sijangkang nun....




Apam balik beli seketul rm2.50 kegemaran amir jugak .... bukan amir jer.. kegemaran kami 3 beranak jugak hihihihihihi .. tapi sekarang inti apam balik tak semeriah dulukan... nasib baiklah yang saya beli semalam ok.. kacang banyak.. jagung pun banyak.. sedapp.. cuma berminyak sikit.



Inilah budak mengidam tu.. nak makan nasi lemak katanya.. nasi lemak biasa jer.. ibu gorengkan telur kat rumah, nak jugak yang ibu gorengkan telur hihihihihi .. anak².



Bicara Hati : boleh dikatakan hampir semua juadah, menu kat pasar malam naik harga, sebab naik harga minyak kot kan ... huhuhuhu ... banyak naik rm 0.50


















8 ulasan:

Zee Suhaini berkata...

memang la masya..asal minyak naik jer,sumer makanan pon naik sama..tu yang parah..

Nafira usof berkata...

sedapnye apam balik.. feberet zura gak tuh. skrg jer x boleh makan.. sejak diet..huhuhu

pasar malam kat rumah zura hari sabtu. memang setiap hari sabtu akan gi pasar malam. x yah masak.:)

menu wajib pasar malam adalah nasi kerabu. :)

Kakcik berkata...

Semua kuih muih dibuat berasaskan minyak agaknya! :(

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

dalam diam2 harga barang naik...
nyum..nyum sedap amir makan

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Sedapnya tengok apam balik tu..esok tmpt akak ada pasar mlm kena beli ni ;)

eita berkata...

kat dungun banyak tepung gomok..meh lah...

Puan Kutu berkata...

kuih tepung gomak tu mmg dh lama tak makan..apom balik tu peberet sy n aiman juga

Deqla Manjew berkata...

deqla kalo ke pasar mlm pun suka beli nasik lemak.. hihi.. tp nak kena ada lauk la.. haha.. selera gajah! ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...