♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Sabtu, 28 September 2013

Home » , , , , » Lagu kanak - kanak semakin di lupakan

Lagu kanak - kanak semakin di lupakan





Jumpa lirik lagu ni kat majalah aulad ... bila nak menyanyi dekat amir rasa macam jangal sangat .. dah lama kan tak dengar lagu ni .. lagu kat radio mana ada lagu kanak².. budak² pun lagi sinonim dengar lagu merapu zaman sekarang .. kalau nak dengar lagu kanak² ni selalunya kat tadika, kat sekolah .... 

Suka jugak dengar lagu kanak² islamik.. macam² sekarang ada banyak pilihan ... kadang dengar jugak amir menyanyi sorang² lagu hanana .. lepas u dia tak tahu lerik .. dia bantai jerlah dok bunyi melodinya...



Bicara Hati : Nak cari CD lagu kanak², pasang kat kereta best jugak layankan.. kan... 















10 ulasan:

Fizalinolie berkata...

Betul tu... Bila dah lama tak dengar. Memang jangal nak nyanyikan balik :)

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Betul Masya skrg ni susah nak dgr lagu kanak2 , rindu suasana sekolah yg nyanyikan lagu tu ;)

Masha Meisters berkata...

zikir hanana tu best....damai sgt....masha pun suka :-)

Nastyna berkata...

Saya pun hri tu tercari2 lagu kanak2 macam ni untuk JJ, kat tenet pun tak banyak.

tomato oren berkata...

skang ni jarang nak dgr lagu budak2 mcm dulu..mcm enjit semut anak rusa nani lagu tiga kupang...kalau nyanyi kt bdk skang dorang gelak jeee...huhuhu

LYAfrina berkata...

lya igt lg lagu ni..msa sek rendah dulu..skarang ade gak lagu knk2 y selalu nyanyi dgn asya..

mama lieyna berkata...

Ya la..tk pnh dgr dah lagu ni skrg..lagu knk2 sedap jugak tp tk pnh dimainkan..huu

Nieyl berkata...

lagu kanak2 da lame x dgr daaa..

Khai♥Rin : anies berkata...

kalu x silap sy la DBP ada kuar kn CD lagu kanak2

Deqla Manjew berkata...

alahaii... teringat zaman kanak2 dulu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...