♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Rabu, 25 September 2013

Home » , , » Makan - makan Ditaja Kawan² Pejabat

Makan - makan Ditaja Kawan² Pejabat




Semua pun menyelerakan ..... penuh sudah perut ini .. seharianlah kita makan menu ni tau... rojak, kek keju, nasi goreng, mee goreng macam² ada lagi... ada jamuan sikit kat opis , sempena meraikkan kejayaan seseorang .. mereka berkongsi rezeki .. kami tumpanglah makan² juga ... terima kasih semua yang belanja .... dan terima kasih tempah tahu sumbat special saya tu kikikikiki ...;p ....






11 ulasan:

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Bestnya mkn portluck :)

mama lieyna berkata...

Best best... makan dn makan.. :-)
Nikmat :-)

Tihara berkata...

bestnya masya, meriah dengan makanan :)

Zee Suhaini berkata...

murah rezeki hari ni..mengancam plak tengok kek tu..

Kesuma Angsana berkata...

amboi meriah sungguh tu, mcm2 ada !

Deqla Manjew berkata...

alhamdulillah..rezeki..kat opis sini pun slalu gak buat mkn2 gini.. seronok kan mkn free... hihi

Nory Zoulkefle berkata...

seronok dapat makan2 macam ni kan..

nurul harnani berkata...

nak rasa tahu sumbat special tu. hehe

fieda berkata...

Meriah tu..

lelamaisara berkata...

seronok la makan di taja....:)

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

banyaknya makanan...sedap!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...