♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Selasa, 24 September 2013

Home » , , , , , , » Hati Seorang Abah - Kasihnya Jarang Ditunjukkan

Hati Seorang Abah - Kasihnya Jarang Ditunjukkan



24 September,  dalam usia melewati akhir 50'an kakak rasa bersyukur sangat² sebab abah di dunia ini masih sentiasa menyokong apa jua yang akak lakukan walaupun akak dah berkahwin ... abah sentiasa menjadi sahabat, sentiasa menjadi pendengar yang setia .... dan menjadi tulang belakang kejayaan akak .... sayang abah ... peluk seeratnya. (^___^) sebak kejap...

Abah jarang mengeluh, jarang menunjukkan reaksi yang tidak menyenangkan .... walau abah penat macam mana sekali pun.. walau abah marah dan geram macam mana sekali pun dengan kami abah akan menegur kami dengan penuh hemah .. memang abah tiada penganti.. dan sentiasa menjadi heroo yang hebat di mata akak, alhamdulillah abah masih dipanjangkan umur ... moga sentiasa diberi kesihatan yang baik .... sentiasa dimurahkan rezeki ... moga niat abah untuk menunaikan haji bersama mak akan dimakbulkan dan dipermudahkan oleh Allah s.w.t. Amin....


Gambar kenangan raya baru ni .. cucu abah yang tolong amikkan, sapa lagi amirlah hihihihihi .. bukan kat rumah kami pun.. rumah jiran .. pergi beraya masa ni ...




Sorry kalau entry syadu sikit .. bab family ni memang mudah sentap dibuatnya, asal nak menaip.. baru nak mukadimah dah nak menangis.. dasar cenggeng betul saya ni kan ..;p camnerlah orang kata anak sulung ni selalunya kuat.. anak sulung ni selalunya pemimpin.. saya rasa saya selalu mintak pimpim adalah kikikikiki (tetiba teringat hubby) ... 



Bicara Hati : Tengah pikir nak ajak keluarga saya makan² hujung minggu ni... harap termakbul hendaknya. Kira meraikkan bestday abahlah...











16 ulasan:

Nafira usof berkata...

bestnye duk dekat ngan famili.. bila2 jer boleh celebrate birthday mak ayah. cam zura nih jauh.. kena tunggu cuti panjang baru leh balik kampung.. huhuhuhu

ZalinZalina berkata...

Samala dengan kak ina..bila sebut mak abah mesti shahdu lebih2 lagi sebab kedua2nya dah takde...harap awak dapat membahagiakan mak dan abah awak :)

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Sayang abah kan Masya... begitu juga dengan saya sayang sangat dengan abah... abah saya pun jenis tak banyak cakap :)

mama lieyna berkata...

Selamat hari lahir buat abah awak... :-)
Moga dpnjgkan usia n dimurahkan rezki..
*akak ayah dah takde.. huu..

lia berkata...

ayah... mmg sentiasa ayah... jarang nooo nak tunjuk syg nyer... ;)

SeputihSalju berkata...

samala dgn sy masya.. cpt tersentuh bila sembang pasal keluarga..

lizz berkata...

shahdunyer...memang seorang kasihnyer tiada bandingan sentiasa menyokong kita dan tak pernah menunjukkan penat lelahnyer bekerja demi menyara kita dan sentiasa beri semnagat kepada kita...sedih teringat arwah ayah saya...

Nieyl berkata...

begitu la seorang ayah..:)

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

saya pulak rindukan arwah ayah saya baca n3 ni :(

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

syahdunya...
keran kita rapat sangat dengan ayah...

Deqla Manjew berkata...

deqla yg baca entri ni pun terasa sebak..rindu arwah ayah.. ;(

Zee Suhaini berkata...

ayah kadang ni garang kat depan tapi dlm hati dier kita tak tahu..jarang nak menunjuk ngan kita..
heppy besday uncle..

Kakzakie berkata...

Buatlah yg terbaik selagi dia ada. Beruntung kalau dapat selalu menggembirakan dia kan...

gee berkata...

selamat hari lahir pakcik, semoga pjg umur, murah rezeki & diberikan kesihatan yg baik..

Tihara berkata...

selamat hari lahir untuk abah masya..moga diberkati Allah selalu :)

Ummi Iman berkata...

Alhamdulillah masih ada ayah. Rebut peluang sebaik mungkin agar tak terkilan bila sudah tiada nanti. Semoga abah masya diberikan kesihatan yg baik dan tertunai impian hendak ke mekah. Amin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...