♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Jumaat, 20 Jun 2014

Home » , , , , » Majlis Kesyukuran Di Pejabat

Majlis Kesyukuran Di Pejabat




Alhamdulillah hari jumaat yang hanya lagi 2 kali akan menjelang ramadhan opis pula buat majlis kesyukuran dan tahlil. Majlis sederhana sahaja biasa kami² kat pejabat ni lah yang memeriahkan ... dan rasa syukur sangat² masih ada majlis macam ni .. jadinya kami masih berpeluang untuk mengirim tahlil buat arwah² kawan dipejabat yang dah pergi selamanya dan ahli keluarga.

Al-fatihah buat mereka semua moga rohnya di cucuri rahmat dan tenang disana. Amin.

Lepas majlis selalunya adalah jamuan sikit .. dan salunya kami kumpul² duit buat macam ni ... jadi takdalah pihak yang terbeban nak menanggung .. lebih pada ke ikhlasan dalam memberi.














20 ulasan:

Nad MamaZN berkata...

alhamdulillah...

Kakzakie berkata...

Kalau kakitangan majoriti Islam boleh aje buatkan.. Macam kakak ni sorang aje. Sedih:(

Moga doa dititip diterima Allah.

Zee Suhaini berkata...

salam jumaat masya..
bestnya opis selalu wat camni..zee ni memang takde harapan ler..

Nieyl berkata...

Opis nieyl buat jumaat depan..:)

Naemah Umi berkata...

Alhamdulillah...al-fatihah buat insan yg sudah tiada

Slmt menyambut bulan Ramadhan ye :D

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Akak insyaAllah jumaat depan baru buat Masya.. Seronok kan menyambut bersama kekawan di ofis ..

lieyalatif berkata...

alhamdulillah...berkat majlis....

tu laa opis lieya pun rajin collect duit... tak pun buat potluck..meriah..tau2 jek penoh meja masing2 bawak sorang sikit...sonok makan2...

mamaarifakeem berkata...

Alhamdulillah... ada majlis cenggini kan...
Ofis akak isnin depan, tapi akak pula cuti..huu

QasehnyaRania berkata...

alhamdulillah

Julia Johari berkata...

syukur alhamdulilah...berkat sgt buat majlis mcm ni masya...seronok kan nak sambut ramadahan x lama lagi...

Tihara berkata...

rumah akak insha Allah esok
kenduri tahlil :)

MAT NOR berkata...

Seronoknya buat majlis macam tu. Kat tempat kerja saya dulu Chinese so takdelah program kerohanian.

anajingga berkata...

Alhamdulillah selamat menyambut Ramadan buat masya..

eita berkata...

alhamdulillah...

Hafez Zahruddin berkata...

Salam... first time baca blog ni.
Selamat berkenalan...

Hafez the Great
saya nak capai 68kg!

ros_reeza berkata...

Alhamdulillah..ada majlis begini...

fieda berkata...

alhamdlillah..

Nora Karim berkata...

seronoknya... teringat masa keje dulu... selalu juga buat majlis gini...

Khai♥Rin : anies berkata...

insya allah turn opis sy minggu dpn

Nory Zoulkefle berkata...

Al-fatihah..~~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...