♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Rabu, 25 Jun 2014

Home » , , , , , , , » Kenyang Dengan Roti Gardenia

Kenyang Dengan Roti Gardenia



Teaser jer dulu eh .. dengan lambakan roti gardenia.. nyum²... hohohoho seyes mengujakan bukan takat anak, omak eh lagi lebih².... suspen je kan.. camne boleh dapat lambakan roti yang banyak macam ni... amboi siap sarapan wafer oren yang baru super sedap masam².. maklumlah sayakan pengemar kek oren, jadi takda masalah kalau nak makan wafer oren ni ... 



Cup pinjam jer, habis minum pulangkan.. tak bawak balik ...




hahahaha .. selambak roti, mana tak kenyang .... ni mau stok seminggu .... eh² kata teaser masya membebel pulak sorry .. nanti sambung story mory eh hihihihihi .. tengah menyusun ayat.










11 ulasan:

Zee Suhaini berkata...

banyaknya..memang kenduri roti la ni..

Nieyl berkata...

meh la satu...hehe

n O e s u h a i m i berkata...

kat umah noe pun...husband suka beli roti2 ni...sekali beli mmg byk...tapi habis lak tu ditelan...hehe

QasehnyaRania berkata...

wah rezeki.
mug tu cntik la.pestimw tgk ni..
cepat up story x sabar nk tahu :)

Daddy Ziyyad berkata...

ni mesti lawatan kat kilang Gardenia Shah Alam...ekekekekeke

Nafira usof berkata...

Banyakknyeeeee.
stok untuk seminggu nih~ hehehehe

ros_reeza berkata...

memang banyak beli roti tu...

Nora Karim berkata...

eh teaser kemain best... tak sabar nak tunggu entrinya... heheh

Khai♥Rin : anies berkata...

kalu nk tau yg raspberry tu sy belom mkn lg ;-)

fieda berkata...

bestnyer..semua roti yg best..

Fiza Rahman berkata...

Rezeki.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...