♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Jumaat, 6 Jun 2014

Home » , , , , , » 10 Tahun Bersamamu

10 Tahun Bersamamu


Assalamualaikum semua .... hari yang sangat indah hari ini kalau boleh mahu senyum sahaja .... dan kebetulan pulak jatuh hari jumaat penghulu segala hari, 10 tahun bersamamu ... 8 tahun tidur sebantal denganmu .. hik hik hik sampaikan kadang lari daripada bantal yer ....



Alhamdulillahhhh .... 10 tahun tempoh kenal hubby termasuk bertunang, maklumlah tarikh bertunang dengan nikah sama weeeeeeeeeeee ... (^____^)v senang nak hinggatkan .... istimewanya pada tarikh 06.06.2006 satu tempoh masa yang cukup panjang buat orang lain .. tapi pada kami masa yang terlalu pantas singkat berlalu ... masih sentiasa ingin mengenali .. masih setiasa ingin melengkapi antara satu sama lain ... mood² honey² .. sweet² sahaja ... tapi .. no no no honey lebih okeyyyyy..




Dah asal anniversary nak tepek gambar kawin, asal anniversary nak tepek gambar kawin dah kenapa .... haruslah kan.. kenangan gitu ... malu² auwwwmmmm.. dengan kayunya tak reti possing .. jadilah tepek gambar hitam putih sudah .... memorinya saat kita kenal .. memori dan indahnya allah ciptakan jodoh kita bersama .... memorinya itu sehingga sukar untuk diungkapkan .. tapi cukup melengkapi antara satu sama lain ... kerana perbezaan itulah buat kita lebih dekat dan kuat dalam usaha untuk hidup lebih harmoni.





Gambar spontan daripada kameraman ... aloh² kameraman masa kita kawin dulu memang sporting habis dan sungguh tak sangka rupanya suami pada akak tempat saya praktikal dulu .. kantoii nak kawin kat akak k tau hahahaha .... gatai, macam² gaya kita orang possing baik dalam bilik, luar laman .. in door dan out door lah... masa tu out door tak glamourr lagi ... tapi adalah jugak kita orang amik gabar sekitar rumah mak tu ... nak pergi keluar jauh dah tak larat .. penat sungguh, lepas² tu nyesal tengok gambar orang kawin cantik² kat out door.




Asyik layan hitam putih jer kan .. meh sekeping dua gambar berwarna pulak hihihihihi ... barulah comeyyyy kan .... inilah tema kita orang dulu pepel jer ... Doakan moga jodoh kami kekal hingga jannah... saya sentiasa bersyukur apa yang ada dan saya perolehi sekarang .. moga allah berkati ikatan ini .. moga kami bahagia hingga hujung nyawa.. hingga ke jannah .. doakan moga kami dimurahkan lagi rezeki dan diberikan kesihatan yang baik ... hanya itulah hadiah yang saya inginkan tak lebih tak kurang.


Pengapit saya yang comel tu lah kawan baik saya daripada kecik hihihi.. sampai sekarang kita orang masih berkongsi cerita macam dulu .. susah senang sama².. cuma dah jarang jumpa jer ... banyak berhubung dekat fb, sms atau wassup ... 




Bicara Hati : 9 Jun bestday boboi lah pulak hihihihi .... bulan jun yang penuh dengan saat indah, insyaallah amin...














18 ulasan:

Nad MamaZN berkata...

alhamdulillah..tahniah
moga terus bahagia hingga ke syurga
saya 22/12/06 nnt hehe.. 6 bulan selepas yana la kan kiranya ;)

leh la ber outdoor photoshoot sempena anniversary ni hehe...

Khai♥Rin : anies berkata...

TAHNIAH! SEMOGA BERBAHAGIA HINGGA KE SYURGA AMINNNNNN

p/s serba purple mcm pakcik sy kawen 8 thn yg lps jg ;-)

Zee Suhaini berkata...

hepi annivesary masya..
moga kekal bahagia sokmo..amin

Tihara berkata...

selamat ulangtahun :)

Nafira usof berkata...

Salam Masya..
hehehehe.. berkongsi Tarikh Yang sama yer Kita. Zura pon tema purple jugak.. tak sangka kan~

ape2 pon.. Selamat hari ulang tahun perkahwinan buat Masya dan Suami.. semoga kekal sampai ke syurga.. Amin~

eita berkata...

sweet sangat...

selamat ulangtahun perkahwinan..moga ikatan ni sampai hingga ke akir hayat...amin...


bday ita 10.6....meh kita sambut sama2...

Falsya berkata...

Happy anni masya..Sekejapan je 10 thn..plus minus la kan..hehehe..semoga kekal hingga ke jannah..amin3..:)))

nurbijen berkata...

Selamat ulangtahun perkahwinan Masya...
Moga terus bahagia hingga ke Jannah :)

Joanna Yunus berkata...

Selamat ulangtahun perkahwinan.... semoga kekal hingga ke jannah

Puan Kutu berkata...

Alhamdulillah anivesary kita lari sehari je.berkongsi tahun sama..hapy annivesary yana n suami..kemain lagi posing ye..lawak pun ada,tp tulah kenangan

QasehnyaRania berkata...

alhamdulillah selamat ulangtahun kak.
meriahnya sambutan bulan jun ye..
semua dekat2..
mmg bermakna.

saya bln 11 nanti masuk 7 tahun :)

Fiza Rahman berkata...

Alhamdulillah...Tahniah. Dah lapan tahun yerp. Happy anniversary to both of you. Smoga kekal bahagia till jannah.

Sal Bee Yah berkata...

Hepi annieversary kak Masya n husband. Semoga bahagia sampai ke Jannah!

Nory Zoulkefle berkata...

happy anniversary kak
semoga berbahgia hingga ke syurga..
aminnn

LYAfrina berkata...

happy anniversary day buat masya n hubby..
mudahan mahligai ini kekal hingga ke jannah n sentiasa bertabah mgharungi khidupan di dunia bsama-sama .

Ida Reen berkata...

Happy anniversary.. cantik kaler pepel. akak suka pepel, tp kawen ntah knpa tak buat pepel. Huhu..

::EIDA:: berkata...

wahwahwahhhh dah 10tahun dah kakk?? tahniah kak! happy anniversaryy kak!! semoga berbahagia sampai ke syurgaaa hendaknyaa ~

hainom OKje berkata...

Happy Anniversary Marsya...moga kekal bahagia hingga ke syurga...
Cantik gambar candid yg kat tangga tu....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...