♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Jumaat, 17 Februari 2012

Home » , , » DOA KETiKA MULA DAN AKHiR KERJA

DOA KETiKA MULA DAN AKHiR KERJA

Assalamualaikum Semua...

Assalam pagi jumaat.. cepatnya masa berlalukan.. kan... dah pun masuk hari jumaat.. kalau kat pantai timur dah cuti hujung minggu ni..

Semoga dipagi yang penuh berkat ini kita mengamalkan doa untuk mulakan kerja... bukan hari ni jer.. setiap hari pun mesti baca doa ni sebelum memulakan tugas atau sesuatu kerja.... semoga kerja² kita akan lebih diberkati Amin.. (^__^)v.. kalau sebelum ni tak pernah amalkan.. bermula dari hari ini kenelah amalkan yer (peringatan untuk diri sendiri jugak tu).... lebih elok print.. terus lekat kat dpn meja tu hihihihihi....
 

Dah baca doa mula kerja jangan lupa baca doa dah siap kerja juga... saya kalau dah siap kerja cakap alhamdulillah jer.. memang sampai ke hari tak hafal² doanya akhir kerja ni.. lepas ni nak print letak kat meja. barulah tak lupa kan.. (^__^)v.   
Anda buat anda dapat.... Renung²kanlah Selamat Beramal..  

5 ulasan:

ieja amieja berkata...

thanx 4 sharing..info yf bermanfaat..selalu baca bismillah je ngan alhamdulillah..

Kakzakie berkata...

Bagus Masya... yg mula kakak tak hafal tapi doa akhir dah biasa...

IntaNBerliaN berkata...

thanks.. gtau n ingatkan saya.. emmm sy xbaca pun sblm ni..huhuu

fieda berkata...

mmg tak baca pun sebelum ni..huhuhu...biasa apa2 guna bismillah jer..

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

itula sblm ni x pernah amalkan pun,
tq for sharing this info..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...