♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Khamis, 23 Februari 2012

Home » , » iDEA BRiLLiON : JALAN ALTERNATiF

iDEA BRiLLiON : JALAN ALTERNATiF

Assalamualaikum Semua....

Fuhhh legaaa.... semalam kan saya ada cerita bulan ni jalam jem yang melampau lagi² laluan utama... sudahnya semalam ceritalah dengan hubby 'camne ni.. jalan jem teruk.. bulan ni thumprint lambat, dah lah thumprint biol kadang² tak boleh baca cap jari' siap buat muka kesian hihihihi.....

hubby jawab 'cuba lalu jalan dalam tu.. mesti tak jem..' 
saya 'jalan dalam????' 
hubby 'jalan yang selalu lalu masa bulan puasa tu'
saya 'ooowwwwwhhhhhhh' kemain panjang lagi.... iyerlah napa tak terpikir yer.. tp kat situ banyak bonggol huhuhuhu... cuba jerlah... daripada sampai lambat kan.. kan...

Alhamdulillah misi berjaya hari ni idea hubby suruh lalu jalan alternatif berjaya... laluan alternaif memang selalu saya gunakan masa bulan puasa jer tak kira lah nak pergi kerja ataupun balik kerja memang banyak membantu sebab tak jem.. cuma kawasan perumahan banyaklah bonggolnya sikit huhuhuhu.... 

Keluar rumah 6.45pagi sampai opis 7.25pagi (sijangkang-klang) oklah tu kan... kan... daripada semalam tak boleh bayangkan tahun depan amir dah sekolah macam mana nak pergi keje.. ni pun jenuh kejutkan dia soh bangun.. ibu kalau soh dokong dia memang tak larat ooooooo.... tapi kalau angin puting berliung dia datang xmoo turun kete bile dah sampai rumah pengasuh.. memang kene gagahkan dirilah jugak dokong.

 Gambar takde kene mengena hihihihi... tibe² nak letak jugak.. sebab ade gambar kereta... elok jer.. ayah pun muat jugak duduk dalam kereta tu yer... hihihihihihi....

8 ulasan:

Kakzakie berkata...

Itulah dia Maysa akal lelaki 9. Cepat aje en abang bagi alternative. Dah hari ini lega rasanya kan...

Masya berkata...

kak zakie: iyerlah kan.. akal mereka ni 9.. alhamdulillah.. dah lega.. harap² esok pun oklah jalan situ...

Salina@IbuAqil berkata...

Budak2 ni mcm2 ragamnya kan sis..
Kekadang tu fenin gak dibuatnya..
Hik3!!!

ikatankasihku berkata...

kakakakakaka. layan je tgk gmbr tu..

KhaiRin : anies berkata...

cepat nyer da smpi opis!

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

eija dr WP2 dh tukar ke WP3..hehehe..
kes asik lewat jerk smpai opis..masuk 8.30 cantik sikit punc card..

Puan Kutu berkata...

bagus en suami bg akal n isterinya pun tahu carik jalan..klu sy en suamiboleh cakap sajalah jalan tu jalan nie..mmg style buta jalan..malas nak mengingat.hehe..

IntaNBerliaN berkata...

Bagus ada hubby yg tlg bag idea kan.. tp tu la kan.. llaki ada 9 akal.. mcm hubby sy gak.. kdg2 sy xtrpikir pun idea yg hubby bagi.. mklumlah kita ada 1 akal je..hehheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...