♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Selasa, 21 Februari 2012

Home » , » Layan Cerita Ariana Mikhail

Layan Cerita Ariana Mikhail

Assalamualaikum Semua.....

Entry dimalam hari... hohohoho... jarang berlaku.. sesekali jer.. bile dah tak tahu nak buat apa kat rumah ni... amir tidur awal, ayah keluar jumpe kawan ade hal nak dibincangkan.. sudanya ibu pun kebuntuan nak buat apa... layankan tv jerlah.... malam ni kan ade cerita VanillaCoklat (^__^)v cerita yang semakin seronok pulak ditonton hihihihihi....

Tapi sebelum tu layanlah cerita Ariana Mikhail dulu... Sinopsis dia lebih kurang dimana Mikhail telah tamat pengajiannya di Universiti Kingston,London pergi bercuti ke Paris dengan kawan karibnya Jamil yang merupakan senior Mikhail di universiti,hubungan mereka rapat seperti abang dan adik.. Dalam percutian itu,Mikhail berniat hendak mencari teman wanita Perancis ialah sebab mak dia sibuk nak carikan calon untuk dia kawin hihihihihi. 

Tapi dia telah bertemu dengan Ariana juga singgah bercuti ke Paris yang lulusan hiasan dalaman bercuti bersendirian kerana ingin mencari pengalaman dengan dunia hiasan di Eropah. Dalam pertemuan itu berlaku disebuah cafe di bandar Paris, Apabila Ariana membantu Mikhail daripada di marahi yang cuba mengorat wanita Perancis dengan mengaku Mikhail teman lelakinya. disebabkan Mikhail tidak memahami bahasa 'Perancis'. 

Mikhail marah dengan tindakan Ariana yang melepaskan peluangnya tetapi Ariana menjelaskan pada Jamil yang kebetulan ke tandas akan perbuatan Mikhail mengusik wanita peranchis yang telah mempunyai teman lelaki itu salah. Lainlah kalau wanita itu yang berminat dengan Mikhail. Sikap Mikhail yang tidak berterima kasih serta berlagak dan sombong membuat Ariana tidak berminat untuk berkawan walaupun dia tahu mereka sebangsa. Tapi lepas tu jadi suka pulak dan siap kawin lagi tau.. haru betullah... bile dah kawin tak sempat nak balik Malaysia sama².. Ariana balik Malaysia ayah dia pulak Meninggal Dunia.. Sudahnya Ariana dengan Mikhail Terputus hubungan.. sampailah Ariana melahirkan dan membesarkan anaknya seorang diri.. sebab mak Ariana marah sangat dengan Ariana kononya mengandungkan anak luar nikah.

Tu baru sinopsisnya... kite suke layan cerita ni sejak akhir² ni.. lagi² sejak anak Ariana dah besar.. kesian kat dia tak tahu ayah dia masih hidup.. dan ayah dia yang sebenar ialah Mikhail yang banyak kali tolong dia terutama masa dia nyaris² kene langar hari tu... yang selebihnya suka sangat tengok muka Nora Danish tu.. huhuhuhu.. tak tahulah kenapa sejak akhir² ni suke sangat tengok muka dia yang cantik tu.. siap berangan² kalau ade anak perempuan nak macam muka dia boleh hihihihihihihi....


Slot Ratu - ARiANA MiKHAiL - TV9
Drama 15 episod pada hari Isnin dan Selasa, 8.30 mlm.
 Antara Pelakonnya Nora Danish, Hussein Ruffedge, Rizman Khuzaimi yang bestnya banyak pemandangan kota Paris yang cantik² dipaparkan. 

10 ulasan:

Tihara berkata...

best gak yer tp tu la, ikut mod org nk tgk tv..ada yg tgk katun, ada yg tgk industan..huhu :)

Aine Ainun berkata...

Masya,
sy x tgk dr awal...

Sudahnya malas nk tgk..;)

LYAfrina berkata...

lya pon suka tgk drama ni.. tp kdg2 termissed jugak..

AdaM Hawa berkata...

tak pnh tgk cite ni sampai abis.. ate cam ne.. bile isnin.. dah alih channel bile kul 9mlm.. selasa.. opkos vanilla coklat.. ayakkkkkkkk.. tengok ulangan je la.. kat tonton..

IntaNBerliaN berkata...

sy xtgk sbb asyik duk ngadap tv3 je...

*SiRibenMerah berkata...

i love parisssss~

hihihi

Cho Zila berkata...

suka cerita ni tapi tuler anak2 tak berapa gemo terpaksa ikut... kiranya diaorang tak bercerailerkan...

noor berkata...

sdp ker masaya citer nih..nor xdpt tgk berebut remote kt umah huhuhuhu

anisalya berkata...

tak berkesempatan tgk. kalau dok berebut je dgn budak2. malas ai... hehehe...

Puan Kutu berkata...

tak pernah tgok cerita nie..tp klu nora danish tu suka tgok bila beliau bertudung.comel sgt..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...