♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Rabu, 29 Februari 2012

Home » , , » Ibu "amir nak makan maggie..."

Ibu "amir nak makan maggie..."

Assalamualaikum Semua...

Dah beberapa hari ni amir batuk dan tak lalu nak makan sangat.... tapi semalam sempat lagi tu masa pergi pasar nak cendawan goreng, bile ibu cakap tak boleh jer sebab batuk.. mulalh buat muka kesian huhuhuhu.. sudahnya belikanlah jugak seringgit.. makan pun tak seberapa.. kalau tak seringgit tu sekali hadap jer...

Tibe² amir cakap "ibu amir nak makan maggie" rasa macam terperanjatlah pulak saya dengar.. betul ke nak makan maggie ni??? sebab tak pernah pun masak maggie untuk amir... saya siap tanya pernah makan maggie ke kat rumah ibu shima ke??? (rumah pengasuh) dia cakap tak pernah.. saya tak puas hati tanya lagi.. kat mane pernah makan?? amir jawab sambil buat mata kuyuuu tu.. tengok kat tv hihihihihihi.. tergelak saya.. kuat betul pengaruh iklan kan..

Ok ibu pun kedapur masak.. dengan muka tak bersalah.. masak ikut citarasaku 4 batang cili padi sah²lah maggie pedaskan.. motiff memang takmooo bagi amir makan bebanyak hihihihi.. lagipun maggie kan tak bagus untuk kesihatan...

hamboii bersemangat nak makan sendiri... takmoo ibu suap.....

Sekali hirupp.... macam mammee sluurrpp lah pulak gaya amir....

Siap bebel napa ibu masak pedassss.... air habis dua cawan amir minum hihihihihi....
ibu dengan muka selamba dan tak bersalah.. iye ker?? takdelah.. ibu letak cili sikit jer...
Nasib baiklah amir tak majuk.. sebab ibu tau dia bukan nak makan sangat pun.. nak rasa jer.. biaserlah bile demam ni.. ade jer nampak iklan macam sedapp semua nak makan.. padehal tak lalu nak makan pun....

Hihihihihi.. ni gambar fokus sikit.. dah banyak yang masuk mulut ibu pun... amir yang suap.. ibu pulak.. lawak betullah.. tergelak² ibu.. ayah.. jangan jeles.. sebab amir tak suap ayah...


pssstt... psssttt... gara² tengok gambar meggi masak ketam tekak ni pun tiba² teringin nak makan, sape nak masakkan ni huhuhuhu.... korang pernah cuba x?? sedap tak?? ok tak??? haiisshhh terbayang² ni.. macam manelah rasanya yer.. (^__^)v

18 ulasan:

Melor berkata...

emm mesti ibu masak sedap sbb tu la berselera amir makan. tq n selamat berkenalan.

Yana Libra berkata...

megi masak ketam? kat pantai timur je kot leh jumpe..hehe~~

sedapnye tgk megi tu~

Salina@IbuAqil berkata...

amboiiii!!
awok nengok nye pon berselera.. ;)

Salina@IbuAqil berkata...

amboiiii!!
awok nengok nye pon berselera.. ;)

CtAyue berkata...

sedap amir mkn maggie ye. masya : maggi ketam memang best..hehe. biasa satu mangkuk besar tu dlm RM12. kat kelantan nie famous betul maggie ketam tu.

QasehnyaRania berkata...

iklan memang kuat pengaruhnya kan.. :)

cian amir..ibu buat pedas..:)

fiza berkata...

Dah lama tak makan maggie, terasa nak mkn plak bila tgk amir makan maggie ☺☺

Liza Razak berkata...

alahai..comel je mintak ibu masakkan maggi

ieja amieja berkata...

salam masya..
nak ikutkan maggi kari ni klu x bubuh cili padi pun dah pedas utk budak2..apatah lg ada cili api, mmg berasap la amir mkn..hehe..

eita berkata...

tak pernah jupe plok magie masak ketam...
jarang makan maggi ni....
kalau makan mesti seminggu sakit pinggang...
tapi bila teringin tu makan jugak..

dela berkata...

amboi.. sedapnya dia makan...... mai makcik rasa sikit leh... hhheee

IntaNBerliaN berkata...

hihii mmg kuat betoi pengaruh iklan ni kak amir.. tergelak sy bc entry ni..hihii

Masya berkata...

melor: sama²....

yana libra: iyer kot huhuhuhu....

salina: hihihihii... baru tgk dah berselera yer...

ctayue: tulah.. nampak gambar² semua kat kelantan jer...

qaseh: itulah.. tu baru maggie.. blom lagi iklan mc d, kit katt, kinder buenoo pingsan ibu.... tau...

@e_da berkata...

alahai amir ni kan saje tau.. buat untie terliur nak mkn maggie gak.. sedapnyaaaaaaaaaa

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

mmg kuat btol pengaruh iklan ni, lebih2 lg bdk2 mmg suka tgk iklan kan..

tgk amir makan maggie ni terus rasa mcm nak makan maggie jugak, sib baik dh kenyang makan nasi lemak pagi ni..hehee

moga amir cepat sembuh ye.

Mama Ema berkata...

sekali sekala makan meggi best juga

ikatankasihku berkata...

kekadang budak2 ni jemu mkn nasik, anak sy klu dia nak tu, sy bagi jer, sebab stgh thn sekali je dia mintak..ok lah tu...tak boleh selalu, tak elok kan.... :)

Teena Tna berkata...

Owh, rupa2 nya mcm inilah taktik yg digunakan kalau ibu2 xnk bg anak mkn ye..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...