♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Khamis, 23 Februari 2012

Home » , » Amir Layan MR BEAN Lah Pulak...

Amir Layan MR BEAN Lah Pulak...

Assalamualaikum Semua....

Gambar ihsan google jer.....

Sape yang tak gelak kalau tengok cerita mr.bean.. tipu lah kan... tahu tak amir suke sangat tengok cerita mr. bean ni.. puncanya pergi rumah sepupu dialah.. dia tengok.. sudahnya sampai sekarang dia jadi suke pulak asyik nak tengok cerita mr.bean.. saya ni memang tak minat sangat.. layankan jerlah....

Cerita mr. bean pun banyak dah diulang² tapi amir masih nak tengok jugak.. malam tadi pun ade ulangan lagi kat tv3, setiap hari amir akan tanya.. ibu ada mr. bean tak malam ni?? kalau cakap takde mula lah dia tanya.. kenapa takde.. bile ade... amir nak handset ibu amir nak tengok mr.bean. huhuhuhuhu.. dan banyak kali tengok pun masih tak jemu².. daripada yang versi katoon sampailah yang original. Sampaikan ayah kene download kat handset semata² bagi amir tengok supaya dia tak merenggek²....

Sudahlah malam tadi ada bola... amir sibuk nak tengok mr. bean, ayah pun macam benggang jer tengok malaysia lawan jepun main bola hihihihihi.. saya apa lagi.. amik keputusan masuk bilik.. baca novel terus tertidoooo.. sedar² amir dah ade tido kat sebelah, mata pejam tapi mulut merenggek² nak susu.. tengok jam dah pukul 2.00 tengah malam...

Nampak tu kusyuk jer tengok video mr. bean, walaupun dah banyak kali tengok... tu belum lagi kalau main game huhuhuhu....

9 ulasan:

ainnoraini berkata...

dulu2 masa anak kakain kecik2 mmg suke sgt tengok citer mr bean ni...kadang2 tak suka bila dia ikut cara mr bean tuu..

Tihara berkata...

kalo anak sedara akk nangis nk tgk cite ni jgn lah nk kalih tv lain..mau bergegar rumah bio la tgk 100 kali pun.. :)

eita berkata...

semalam layan sikit je....

saffiya_aleesya @ echa berkata...

amboi dr tv sampai ke handset amir melayan mr.bean yer..

Cho Zila berkata...

dulu2 suka gak tengok mr bean ngan adik-adik.. sekarang dak lagi...

fieda berkata...

mr bean ni mmg buat budak berebut tv nak tgk dia..sama la dgn maira tu..

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

amir boleh geng ngan zaquan,
zaquan pun sama peminat tegar mr bean, dia boleh ulang2 tgk dr pagi smpai ke tgh malam tau, pastu gelak sorang2..

Puan Kutu berkata...

mr bean nie mmg dh macamp ramle..menjadi kegemaran sepanjang zaman.sy siap boleh hafal jalan ceritanya tp klu tgok lg kompem gelak gak.hehe..

IntaNBerliaN berkata...

Kusyuknya amir tgk mr bean yer..hihii.. mmg klakar pun kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...