♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Khamis, 20 September 2012

Home » , , » Amir suke dengan lori sampah

Amir suke dengan lori sampah

 
Naik pening kepala ibu akhir² ni... amir asyik dok lah layan lori sampah ... sampaikan bukak you tube pun nak tengok lori sampah ... ape kes???? 

Secara peribadinya memang amir suke sangat tengok lori daripada kecik lagi ... kalau naik kereta jer.. memang dia akan bercakap jer.. itu lori ibu, tu lori ape ibu?? nape lori tu kat sini?? banyaknya soalan sampaikan lori tu bawak barang ape pun amir tanye....

Tapi sejak akhir² ni minat lori berubah daripada lori kontena, lori barang, lori gas terus berubah ke lori sampah.. haduyaiiiiiiii ...... boleh dikatakan setiap hari dia nak tengok kat you tube (tu kalau kat rumah) kalau pagi bawak nak ketaska pulak.. sibuk mata dok melilau cari kalau ade lori sampah lalu ....

Dan paling mengharukan mane ibu nak beli lori sampah mainan ni?? amir dah order (dok merenggek² nak lori sampah mainan)..... memang cari² kat pasaraya tak pernah jumpe pun.... takkanlah ibu nak beli lori sampah yang realiti pulakkan kikikikiki ....

Budak yang makin bam bam .. sedapp ibu gomol.... hihihihi....


Bicara Hati : Kalau boleh tak nak manjekan anak sangat, tak naklah layan semua kemahuan dia lagi² bab mainan, kalau makanan takpe.... tapi budak² sekarang ni ... mudah sangat terpengaruhkan.. lagi² tengok persekitaran..... tu belum lagi masa raya hari tu dia buat peragai nak gadjet ipad dengan galaxy tab gara² nampak sepupunya main....


17 ulasan:

Zie berkata...

betul tu kena jugak say NO... kan...

dia nak designkan loi sampah kot suatu hari nanti.. bagi canggih lagi ka... hehehe

Jaa berkata...

hehe..peliknya amir.. tapi tak salah.. bagusla sb kalau takde lori sampah, berlambak2la sampah kt rumah kita tu...

izan mama mia berkata...

hihiihih..anak2 mmg banyak hal..sabar jelah...

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

ala amir naper banyak2 lori,lori sampah jg jd pillihan hehe..jenuh nk mencari ni hikhik

|| NaFiRaa || berkata...

hahahaha.. aduhaiii.. boleh fenen dibuatnye~

IntaNBerliaN berkata...

hihii tu la... kat mana plak nak cari yer... sy pun xpnh nampk plak lori sampah yg mainan...

fiza berkata...

Ekekekeke...teringat kat anak bujang saya. Dia pon suka lori sampah gak. Klo naik troli yg kat supermarket tu, mesti dia berdiri kat tepi...ala2 org berdiri kat lori sampah tu >_<.

- dieyana - berkata...

budak2 ni mcm2, kes suka lori ni, teringat adik lelaki dieyana ms kecik2 dulu, semua jenis lori dia suka tgk, tak mintak beli, tgk aje..;-)

Mrs Lurve berkata...

amir nak buka bisnes lori sendiri kot besar nti

ieedaz @ mama_isha berkata...

kelakar la amir ni..hhehe

Cho Zila berkata...

sebut lori sampah teringat satu kisah di blog tak silap pasal anak dia dan lori sampah.. anak dia sakit dan suka sangat lori sampah..mungkin sebab lori sampah lah yang dia selalu nampak.. kek besday dia mintak lori sampah.. so nasibler ada orang sanggup buat.. touching sangat ceritatu.. akak menangis meleleh2 air mata.. tapi senyum2 baca masa dapat tunaikan impian si anak.. ah akakni memang kuat meleleh kalau bab anak2ni...

Salmiza berkata...

Eh..ank kite sama la..100% mcm tu...asik2 dgn lori sampah...tak pun lori pasir.. Brodban abis pun sbb tgk youtube lori..xpun apa2 jenis knderaan la... Toys plk x usah ckp la...menimbun...

C'Jai berkata...

perh...Amir..! hehe.. minat ke bentuk lori tu...

sal ya berkata...

budak2 ni kalau dgr bunyi lori jual tilam dgn nak beli suratkhabar lama tu laju je lari kat pintu. kadang2 tu dari jauh dah ada bunyi pun dia orang blh ikut... suratkhabar lama, bateri lama. hehehe...

fieda berkata...

aduhai..lori sampah juga jadi pilihan ye..

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

mcm2 peel anak2 ni kan,

betul tu yana, mmg kita kalau boleh xmo la turutkan sgt kemahuan anak, tp bila bab dia berebutkan ipad/tab org lain pnyer..itu yg nak x nk kita belikan jg utk dia.., tp bkn beli utk dia, beli utk kita tp anak yg main..hihi..

Puan Kutu berkata...

haha kelakar la amir nie.ada ke suka ke lori sampah.kita nie klu boleh tutup je hidung taknak pandang,amir suka pulak.hehe..

aiman dulu kecik2 suka bas..dia mmg suka naik bas.almaklum jarang dpt naik bas.

masa aiman kecik2 dulu sy layankan jer belikan mainan.skang nie dh beso mmg jarang ikut kehendak dia.belikan buku jer..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...