♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Isnin, 24 September 2012

Home » , , , , , , » Semoga panjang umur abah

Semoga panjang umur abah

 
Hari ini hari isnin 24.09.2012, ape istimewanya hari ni?? semua orang dok bluess tak habis² sana sini.. lagi² kat selangor ni hujan malam tadi.. dah tengahari pun masih terasa kesejukkannya.

Hari ini ialah hari kelahiran abah yang ke-58 tahun, alhamdulillah abah masih lagi dipanjangkan umur, diberi kesihatan yang baik.. dan memang itulah doaku setiap hari moga abah baik² aje..... moga abah sentiasa dimurahkan rezeki.

Moga suatu hari nanti abah diberi peluang menjejakkan kaki ketanah suci macam² kawan² lain seusianya, kerana yang satu itu .. adelah ketentuannya.. dapat dilakukan seumur hidup sekali pun sudah memadai ...

Tahun ni tak taulah nak sambut gaya mane.. kalau dah jatuh hari isnin gini .. semalam abah pergi kenduri .. kami pun tak balik kampung .. memang takdelah sambut menyambut lagi.. jadi akak doakan daripada jauh jerlah...


Ini gambar suprisee.. masa 2010 rasanya ...
awatlah muka ku putih macam tepung gomak ngee~~~

Macam biaserlah bab² potong kek ni amirlah yang paling teruja.. tak payah nak disangkal lagi ...
 
 
Insyaallah kalau ade kesempatan nak raikkan hujung minggu ni .. tapi dah kalau amir tak sabar mau malam ni kami balik kampung jap hihihihihi .. keinginan nak makan kek red velvet tak tertunai lagi macam mane ni ....


Bicara Hati : Hari lahir bapak mertua pun bulan september jugak 20 september hari tu ... (^___^)v




16 ulasan:

mama aryan berkata...

semoga abah masya terus sihat & dipjgkan umurnya..insyaAllah

Tihara berkata...

selamat hari lahir untuk beliau..moga panjang umur dan murah rezki :)

Mrs Lurve berkata...

semoga ayah masya panjang umur dan terus sihat dlm menjalankan ibadahnya..amin

Masya berkata...

mama aryan, tihara & mrs lurve: terima kasih semua... doakan yg baik² yer...

Ujie berkata...

Muda lg ayah masya..

Semoga tercapai segala hajat..:-)

ieja amieja berkata...

selamat ulang thn buat abah masya..moga dipanjangkan umo dan dimurahkan rezki..insyaallah yg satu tu akan tertunai jika diizinkan..

LYAfrina berkata...

selmat hari lahir buat abah masya.. didoakan smoga abah trus dikurniakan kesihatan y baik2 utk melakukan amal ibadah..amin...

**ayah lya dh lama meninggal.. msa lya umur 5 thn.. dh 22 thn arwah meninggalkan kami sekeluarga

Nurul Akmal berkata...

Semoga Abah Masya sihat, Panjang umur & dimurahkan rezeki.. Amin..

Saya Disini berkata...

semoga pnjng umo

fieda berkata...

moga diberikan kesihatan yg baik2..

Nieyl berkata...

selamat hari lahir kat ayah akak..semoga dipanjangkan umur...dimurahkan rezeki...:)

Ema Junaiha berkata...

selamat hari lahir untuk pakcik..muga diberi kesihatan yang baik

fazzlim berkata...

selamat hari jadi buat ayah kak masya :)
smoga dpjg kan umur dn dmrhkan rezeki :)

QasehnyaRania berkata...

selasmat hari lagir..semoga panjang umor dan dikurniakan kesihatan yang sihat..amin

singgah malam tengok amir dah tido blom..hihi

IntaNBerliaN berkata...

selamat hari lahir utk abah yana.. moga terus dikurniakan kesihatan yg baik..

sal ya berkata...

amin... semoga sentiasa kekal cergas ye abah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...