♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Selasa, 18 September 2012

Home » , » Bersyukur dengan apa yang dimiliki

Bersyukur dengan apa yang dimiliki

  


Dah petang baru sempat bersiaran ... kes kerja bertimbun cuti 3 hari.....

3 hari bercuti .... penuh aktiviti dari hari sabtu, ahad dan semalam... luar rumah dalam rumah (kerja² opis siap bawak balik rumah sebab urgent sangat kene siapkan) sudahnya... hari ni datang kelang kelibut dokumen tu tertinggal kat rumah grrrrrrr .... datang kerja pun tak pakai bedak.. tapi masih waras pakai tudung yer hihihihihihi .....

Hari ni tak sempat nak bw sangat rumah kawan² maaf yer... sempat jeling² gitu jer.. jangan juling sudah hihihihihi .. banyak lagi kerja nak kene siapkan ni ...


Bicara Hati : Jangan sesekali hasad dengki melihat kebahagian orang lain .. rezeki masing²... yang penting usaha.





18 ulasan:

|| NaFiRaa || berkata...

syukur~ :)

ieedaz @ mama_isha berkata...

wahh penuh dgn aktiviti yer..for sure seronok kan..:)

Nazayiena berkata...

Betul tu sentiasa bersyukur dan jgn iri hati atas rezeki org lain.

fiza berkata...

Tak per...take ur time. Kerja perlu diutamakan.

♥ ROS ♥ berkata...

Insyaallah moga rezeki kita sentiasa bertambh.. Bila xde hasad dengki nih insyaallah muka pun berseri kan? :) hihihi

Tihara berkata...

tu la ramai org tak tahu hakikat dengki tu cane..habis hilang segala amal kebajikan..nauzubillah

selamat bekerja yea :)

LYAfrina berkata...

setuju dgn note y last tu... sepatutmyer...

hehe..apa2 pon utamakan kerja..lya ni pon, mlm2 baru smpat nk bw skit2.. tu pon, kalo ade masa..

eita berkata...

sentiasa bersyukur dengan apa yg ada...

walaupun hari ni basah kuyup di timpa hujan....
kete lalu lalang pun hanya bgi simbahan air je..
tetap rasa bersyukur sebab selamat sampai kat umah...

Zie berkata...

betul tu rezeki Allah dah beri masing2 so jangan bedengki...
kerja banyak jugak ni....

C'Jai berkata...

Betul tu..tak perlu iri hati pada kelebihan orang lain...setiap orang ada kelebihan dn kekurangan masing2 kan..

QasehnyaRania berkata...

hehe..manyak kije yer..
siapkan dulu baru bw k..

nk minta tlg..bagi link right klik..
no copy2..hehe

mamalieyna berkata...

betul3x.. setuju3x.. kena selalu bersyukur, dan cuba bandingkan kita dengan mereka yg kurang bernasib baik, kita jauh lebih baik nasibnya kan..

yg penting, jgn sllu merungut kan..agreed~ ^_^

Saya Disini berkata...

insyaALLAH

Nieyl berkata...

yela...bt ape nak sakit ati tgk kebahagiaan org lain kan..ish! bersyukur ape yang kita ada :)

nur anis berkata...

nampak banyak kerja tu...selamat bekerja kak..:)

IntaNBerliaN berkata...

ari p1 keje mmg bz kan ;-)

fieda berkata...

betul tu yana..kak fieda setuju sgt..itulah sbbnya kita selalu mengucapkan syukur atas apa yg diberi olehNYA..

sal ya berkata...

muhasabah diri. jgn nak bandingkan apa yang kita ada dengan org lain kan? syukur dgn apa yg ada.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...