♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Ahad, 9 September 2012

Home » , , , » Program batal pada 09.09.2012

Program batal pada 09.09.2012

 

Tak payah gosok mata sangat-sangat .... ini bukan mimpi tibe2 ade entry petang ahadkan (entry jarang-jarang berlaku bile hari cuti).....

Hari ni banyak jemputan sebenarnya.... tapi semua pun tak dapat nak ditunaikan... sebab amir tibe-tibe demam pagi tadi ... panas sangat-sangat sampai 39.5 darjah... Tampal cool fever kat belakang badan pun tak kebah jugak, sudahnya pukul 2 petang tadi ayah nekad bawak pergi klinik dan doktor masukkan ubat montot sebab demam dia tinggi sangat.

Alhamdulillah demamnya dah kebah sikit lepas balik klinik tadi, saya bagi ubat pening dan muntah dulu sebab dia tak nak makan, minum sampaikan susu pun dia tak nak asyikkk nak tidurrr jer..... risau saya... haraplah bangun tidur ni nanti dia nak makan bubur dah siap masak dengan ikan bilis sangai tanpa minyak....

Kesian anak ibu sayu tengok muka dia tengah tidur dengan tak mandinya, pasang tv cerita kartun kegemaran pun tak dilayan mata lagi sedapp tidur huhuhuhu.... dia kepenatan beraya agaknya...  malam tadi kami balik daripada kuala selangor dekat pukul 12 malam. Malam ni nak bawak dia pergi berurut bolehlah beraya sekali kat rumah embah yang dia selalu berurut kalau tak sihat tu... sebab kaki amir sejuk sangat tadi .. badan dengan kepala jer yang panas.

Rindu tengok amir senyum dan asyik membebel-bebel.....
Bile demam hari ni baru saya perasan semala dia asyiklah meragam dan merajukkk jer... semua pun tak betul sampaikan kite orang naik pening layankan kerenah dia....


Bicara Hati : Terima kasih atas sokongan kawan-kawan semua ade 44 komen yang saya cuba balas kunjungan perlahan-lahan.



19 ulasan:

Sheila Adziz berkata...

a'aa btl tu... bila ank dh demam x byk ckp kita pun jd suram juga kan...
cpt sembuh k...

QasehnyaRania berkata...

alolo sian amir..moga cepat sembuh yer=)

http://lobaksusue.blogspot.com/2012/09/oreo-cake.html

eita berkata...

sekarang ni cuaca tak berapa menentu..
banyakan minum air suam ye amir..

harap amir cepat sembuh

mamaarifakeemaisy berkata...

musim anak2 tak sihat kan..ragam ber'anak' kecik mcm tulah..kejap2 je tak sihat anak2.. sabar je makyah..

hope cepat sihatnya ~

IntaNBerliaN berkata...

alahaiii siannya amir... moga amir cpt sembuh dr demam..

ieja amieja berkata...

alolo ciannya kat amir..tentu dia pun kepenatan beraya sakan tu..budak2 pun mmg mudah x chat dlm cuaca yg panas ni..

|| NaFiRaa || berkata...

ciannye.. moga amir cepat sembuh~

Kakzakie Purvit berkata...

Auntie doakan moga Amir dah bertambah baik hari ini. Anak-anak kadang bila penat sangat memang boleh jadi demam Yana...

Tie HT berkata...

waw banyaknye komen..44 :)

insan_marhaen berkata...

dah sihat ke dak Amir tu..? cepat sembuh yer...:)

Azian Elias berkata...

anak akak pun tengah deman batuk lah.. kesian kan.

ecadwinkyasha berkata...

get well soon amir...minumkan amir dgn air kelapa kak.

Madam iEeDaZ berkata...

moga amir dh sembuh skrg k..leh kembali aktif cam biasa..

♥ ROS ♥ berkata...

Semoga cpt sembuh yer.. Bg minum air masak byk yer :)

eija_sweetmama berkata...

musim demam, sakit perut dan muntah2 skrg ni,

anak k.eija zaquan pun kena muntah2 hari Ahad tu..nasib hari Isnin dh sihat.

Puan Kutu berkata...

kesian amir.bila anak demam ibu mmg susah hati..aiman pun jenis yg klu demam mmg suka muntah.tak demam pun selalu muntah2...:)

fieda berkata...

amir dh sihat dah kan...auntie fieda ni tertinggal bas..hehehe

QasehnyaRania berkata...

tetiba teringin pulak nak ke sunway.. hihi

QasehnyaRania berkata...

tetiba teringin pulak nak ke sunway.. hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...