♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Khamis, 27 September 2012

Home » , » Buat baik di balas baik ....

Buat baik di balas baik ....

 
Ape jua yang berlaku pasti bersebab, pasti ade hikmahnya....
Bertahun² ku mempercayainya.....
Bertahun² ku cuba pendamkan ape yang tidak mampu terluah ...
Jauh di sudut hati sentiasa bermohon agar bukan itu sebenarnya yang berlaku...

Akhirnya aku tewas.. tak kala ade yang meluahkan padaku ...
Tak kala hatiku telah mula untuk melupakan ....
Tak kala hatiku redha kalau itulah ketentuannya ....

Aku percaya bahawa suatu hari nanti kebenaran akan terbukti jua ....
Moga² di kala itu, tiada ape lagi yang perlu di ungkapkan ....


Bicara Hati : Hati yang rawan  ....



13 ulasan:

Ujie berkata...

tiap perkara yg berlaku pasti terselit hikmah/pengajaran.

asalkan kita dah buat perkara yg betul, pasti ada ganjaran buat kita..samada di dunia atau akhirat sana.

semoga masya tak tenggelam dlm hati nan rawan.

Masya berkata...

Terima kasih uji... insyaallah xkan melayan hati yg rawan ni ...

Afne berkata...

apa pun yg berlaku bykkan bersabar wahai kawan. Allah tak menguji andai kita tak mampu menghadapinya.

Masya berkata...

insyaallah afne.. terima kasih.. mengingatkan kembali ...

Nazayiena berkata...

Buat baik mesti dibalas baik tp klu sebaliknya kita redha akan ketentuan ilahi mungkin ada hikmah lain yg lebih baik dr itu.

Masya berkata...

terima kasin.. insyaallah.. selalu bermohon moga yg baik² aje buat diri .. tp kuasa tuhan diuji..

IntaNBerliaN berkata...

Saya tak pasti apa yg yana maksudkan tapi apa2 pun saya harap yanga bersabar.. semua tu ada hikmah.. ingatlah DIA sentiasa bersama yana..

Mrs Lurve berkata...

kuatkan hati ok, jgn biarkan emosi pengaruhi akal dlm suatu tindakan

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

boleh tahan jgk Yana ni menulis, mcm puisi pulak..hihi

setuju sgt, setiap yg berlaku pasti ada hikmahnya..

fieda berkata...

yana berpuisi bagai ye...hihi..apapun harap tabah dgn segalanya..

C'Jai berkata...

disebalik titisan hujan akan ada pelangi yang indah...:)

Puan Kutu berkata...

macam tangah bersedih jer nie?

mama aryan berkata...

setiap yg berlaku pasti ada hikmahNya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...