♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Khamis, 20 September 2012

Home » , , , , , » Harapan Seorang Isteri

Harapan Seorang Isteri

 


Apakah harapan seorang isteri??? terjumpa kata² ni di fb dan memang ade kebenarannya..... 


Suami yang,

Menjaganya ketika kesakitan ....

Berada disisinya ketika ia kesunyian ....

Melindunginya ketika jiwanya kebimbangan ...

dan memimpinnya ketika ia diselubungi kesesatan.




Bicara Hati : Semua isteri pun nak macam tu kan.... Allah s.w.t jadikan hidup berpasangan ade pasang surutnya.. kalau tidak diuji takkan adelah kematangan dan kemanisan dalam perhubungan. (^___^)v. Allah s.w.t jugak takkan menguji hambanya yang tidak mampu menghadapi dugaan.




16 ulasan:

Mrs Lurve berkata...

betul..seme isteri harapkan mcm tue..

IntaNBerliaN berkata...

semoga suami2 kita semua macam tu...

Kakzakie berkata...

Betullah semua isteri mahu yg terbaik dari suami begitulah juga dgn suami..

Nieyl berkata...

betul tuh...semua harapan isteri sama..:)

MizzTina berkata...

semoga beroleh apa yg kita mahukan.. aminnn

Saya Disini berkata...

betul sngt

QasehnyaRania berkata...

ya betol tu...=)
mudah2an semua isteri dapat apa yg diharapkan ...done

♥ ROS ♥ berkata...

Btul tu..yg tu harapan kita dan terima seadanya :)

eB berkata...

stiap dugaan itu mmtgkan kiter insyaallah... tc yer :)

permatabiru berkata...

sentiasa mengharapkan yang terbaik untuk bersama selamanya..

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

betul tu..semua harap mcm tu...semoga suami2 kita mcm tu juga kan hehe

|| NaFiRaa || berkata...

harapan semua isteri~ :)

fiza berkata...

Betul tu.

izan mama mia berkata...

betul lah tuu...

sal ya berkata...

seorang suami yang sentiasa ada saat susah dan senang.

fieda berkata...

semua kalau boleh nk mcm tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...