♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Sabtu, 29 Disember 2012

Home » , , , , » Hadiah

Hadiah

  


Tak kala menemankan hubby membeli barang keperluannya untuk kesekolah, si mata isteri ni pun mulalah menjeling sana .. menjeling sini ... tapi nak juling pun iyer jugakk tengok harga barang² ... katanya sale siap ade diskaun tapi kenapa masih mahal ni.. hahahahaha.. dasar tak tahu harga pasaran, pandai² kata masih mahal.. yang sebenarnya jarang sangat serve barang handbag, perfume ataupun wallet sebab tak selalu beli.


Merungut kejap kat Klang Prade haiihh kenapa lah Parkson takde tempat duduk banyak macam kat Jusco, lenguh kaki ibu dengan amir tau ... pusing sana sini ... ade kerusi kat kawasan kasut jer... tak nak beli kasut pun kami duduk situ pusing² hahahaha .....


 Pernah dengar jenama ni??
hahahaa.. dah kalau korang tak pernah dengar apetah lagi aku ni kan...
Tak kisahlah tak glamour amourr sangat .. janji mata dah berkenan, dan kebetulan yang sedia ada dah koyakk huarrrgghhhh .... macam mintak digantikan.. sebelum ada yang menegur ada duit kedekut nak beli yang baru ...;p





Warna - memang tak pernah ada koleksi macam ni ...
Harga - alamak!!! buntang mata kejap tapi ade diskaun 70% + 10%
Setelah di kira timbang balik ... sempua semua nya ... okk ambillah... setahun sekali pun belum tentu ... kali terakhir beli nak raya tahun lepas tu pun hubby belanja sebab happy hour kat Jusco Bukit Tinggi ...
Memang ke kenduri, kendara ku usung, tu belum lagi pergi kerja memang setiap hari ku bawa sebab.. itu jer satu²nya yang ada....
Korang nak tengok ke apa yang ku rembat tu jom turun bawah tengok ....



v


v


v


v


v


v


v


v


v


v


v


v


v



Beg baru ... di tahun baru ..
Beli hadiah untuk diri sendiri hahahahaha...
Penat bekerjakan .. belila hadiah sendiri ada rezeki lebih nampaklah juga hasilnya ...
Harga asal 3 angka ooo memang tak mampu...
Lepas diskaun lebih kurang RM 86 bape sen tak hinggat ...
Ok lah tu...
Tapi beg amir lagi mahal tau huhuhuhu ....
Klik sini





Bicara Hati : Tak berniat nak menunjuk².. sebab rasaya korang punyer koleksi lagi banyak dan mahal kot.

11 ulasan:

Ibu Lala berkata...

Okey la tu kan.bukan nak beli setiap bulan pun...

Tihara berkata...

cantik color dia..pandai masya pilih..berbaloi2 :)

Nisah Idham berkata...

bulan menunjuk kak, sekadar berkongsi kan.. ape salahnya..

>> sesekali beli yang mahal br ada rase kepuasan sikit kan.. (^_~)

Puan Kutu berkata...

tak salah klu nak beli hadiah utk diri sendiri

sy nie jenis yg sygkan duit kot, klu beli nak yg murah je.hiks..

sy biasanya beli beg bila sebuah beg dh lunyai..beli pun yg harga below rm50 je.haha..

BoNDa.... berkata...

ok ler tue.....hadiah utk diri sendiri......hehehehe

Ummi Iman berkata...

Samalah.. dulu2 byk koleksi. Skrg.. tema 1beg 1dunia ;)

izan mama mia berkata...

wah best laa..

Nora Karim berkata...

jenama tak penting... yang penting mcm mana kita menggunakan duit kita tu sebaiknya... ^_^

eita berkata...

beli untuk diri sendiri xpe mahal sikit pun..berbaloi lh dgn usaha kn...

sal ya berkata...

ada yg mahal pun yg hantaran kawin punya. yg lain semuanya tak smp RM100 sebab ada sales jugak.

NORSHAHFEZA HAMSAN berkata...

hehe banyak tol diskaun die yer,,=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...