♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Rabu, 26 Disember 2012

Home » , , » Muzik , Cinta Dan Sanubari

Muzik , Cinta Dan Sanubari

  


Hubby peminat setia lagu-lagu Anuar Zain, dan banyak jugak lagu² yang ditujukan liriknya sangat² menyentuh hati ... ditujukkan kat diri ini... nanti ade masa buat entry pasal tu.. tapi sekarang nak layan lagu² Anuar Zain Special Kat Radio Hotfm



9 ulasan:

ieja amieja berkata...

akk pun peminat dia..suka sgt dgn lagu2 dia..bila lah agaknya dia nak berteman kan..

Nieyl berkata...

nieyl pun minat kat die jgak..skrg nie dok dgr lagu ajari aku...best gler....

BERT berkata...

saya pun minat anuar zain.. banyak lagu dia sedap2

Nafira usof berkata...

hehehehe.. zura x de lah peminat tegar.. tapi boleh jer layan lagu2 dia..:)

Tihara berkata...

anuar ni suara dia lain dari yg lain kan :)

ch@ berkata...

Lagu dia menusuk jantung hati. Abi x pndai tuju2 lagu ni. Sobsss! Bini dia ja yg jiwang.

izan mama mia berkata...

awet muda anuar nih

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

k.eija pun minat sgt dgn lagu2 anuar zain..:)

Puan Kutu berkata...

sweetnya ur hubby.hihi..lau2 nuar zain lirik2nya mmg best..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...