♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Rabu, 26 Disember 2012

Home » , , , , » Semangat Ke Sekolah

Semangat Ke Sekolah

  


 
Harganya lebih mahal daripada 2 pasang baju ayah + baju batik ayah yang baru dibeli...
Harganya juga lebih mahal daripada handbeg baru ibu ....
Semoga dengan beg sekolah idaman amir ni memberi semangat untuk belajar disekolah nanti .....
Senyuman yang sangat lebar tuan milik disebalik beg itu ....




14 ulasan:

MrS. F!zA berkata...

untung aiman..belajar rajin2 ye...sggup ibu beli beg lg mahal dr brg ibu..

Nafira usof berkata...

sonok lah dapat beg idaman~

My Anis tak payah beli beg.. cikgu pra sekolah x bagi beli beg sebab semua murid pakai fail folder sahaja.. jimat mama dia~

Ibu Lala berkata...

Wahhh semangat ye. Nanti blajar rajin2 ye..

Tihara berkata...

demi mu anak..nanti mesti amir lagi semangat nak g sekolah :)

MrS. F!zA berkata...

alamak cmne lah mata leh nmpk aiman td..hahaha aduilah

nur anis berkata...

wahh..spiderman..:)

izfanora berkata...

ini mmg kena study sungguh2 nie.. hihi..

ch@ berkata...

Beg tu sumber inspirasi, smgt amir hndk ke skolah.

jaa jaa berkata...

yeay, dapat beg baru.. ni yg semangat nk ke sekolah...

Nieyl berkata...

hihi~dapat beg baru yea...selamat kembali ke sekolah... tQ kak sudi bace blog nieyl..nape ek susah nak komen...die de kuar ape ek akak mase nak komen tuh??

Fiza Rahman berkata...

Belajar rajin2 yer amir.

izan mama mia berkata...

cantik beg dia

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

wah cantik beg amir,
zaquan pun semangat bila dah dpt beg sekolah..

Puan Kutu berkata...

untunglah budak sekarang nie..beg pun mahal.hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...