♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Ahad, 23 Disember 2012

Home » , , , , , , » Teruja

Teruja

  


Dalam entry ni banyak gambar, saje dedikasikan sebagai kenangan dan eksklusif hanya di blog ni jer... (dah memang takde intagram hihihihi) kat fb dah jarang upload gambar motip??? nanti adelah pulak komen.. kata bz, sibuk.. banyak kerja tapi sempat pulak bercuti huhuhuhuhu.. 



 Budak yang keterujaan menanti sesuatu....


 Inilah yang dinantikan...
Alaaa.... tak sempat naik dah penuh....


Muka sayu jer .. tengok keretapi pergi ... mata tak berkelip²...


Muka blurr.. macam tak percaya....
 Keretapi nak mula jalan dah.... tengok suruh pandang kamera pun tak nak.. 
Korang jangan bayang keretapi yang gah tu.. ni keretapi ala² macam kat zoo tu jugak ...
Sebab dah kepenatan masing² malas nak berjalan kat tempat parking, amir pun sibuk nak naik tu hubby ajak naik ni.. lagipun percuma termasuk harga tiket mandi manda.



Muka berani² takut hihihihi...



 Mula amir tak berhenti² mengomel seronok mandi kat dalam kolam....



Jomlah auntie² datang Kolam Air Panas Sg. Klah besttt tau....



Terima kasih pakcik... kamilah penumpang terakhir....
Lebih kurang pukul 6, Tempat mandi² ni kalau tak silap tutup pukul 7 malam.



Bicara Hati : Kami pergi hari selasa 11/12/2012 kebetulan cuti umum diselangor, memang ramai orang ka sini.. agaknya kalau hari biasa pun mesti ramaikan... lagi² cuti sekolah sekarang ni...

6 ulasan:

mamalieyna berkata...

Tak penah smpi lg..ok la ada bas camtu :-)

Kakzakie berkata...

Kakak pasti bukan Amir aje yg puashati tapi semua yg pergi pun seronok sama.

::EIDA:: berkata...

Best kan kak... Ida hari tu sampai kecut2 tangan kaki mandi... hihiih ;)

Nisah Idham berkata...

samz-sama seronok.. (^_~)
Amir jalan2 tak bawak auntie pun hehe

izan mama mia berkata...

tak pernag g..cam best jer

LYAfrina berkata...

xpnh mndi pon kolam air panas

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...