♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Khamis, 27 Disember 2012

Home » , , , , » Niat Dihati Lembutkan Hati Anak

Niat Dihati Lembutkan Hati Anak

  




Masa basuh beras niatkan Ya Allah lembutkanlah hati anak-anak ku 

sebut nama penuhnya atau panggilan manjanya insyaallah ...

supaya anak faham agamanya ,

( kenapa Kita nak dia faham agama,

kerana anak yang tak faham agama boleh bawa ibubapanya juga ke neraka )

Sebagaimana engkau lembutkan beras ini menjadi nasi.

Basuh beras lawan jam ( macam org tawaf )

sambil selawat kepada Nabi Muhamad S.A.W.

Masa buat kerja ini hati jangan lalai ..

dan inga Kepada Allah sentiasa.


Sumber :FB



Bicara Hati : Masaklah dengan penuh kasih sayang juga....





12 ulasan:

QasehnyaRania berkata...

terima kasih berkogsi ;D
lama tak singgah maaf..su bercuti

akak sehat?
amir sehat?

Kakcik Nur berkata...

Hidangan yang disediakan dengan kasih sayang, InsyaAllah akan menjadi hidangan yang sedap kepada yang menjamahnya... :)

Fiza Rahman berkata...

Good info.Thanks for sharing.

Nafira usof berkata...

tips yang sgt baik.. mekasih yer.. nanti nak cuba amalkan jugak~

deq's qienz berkata...

koh..koh..ayat tuh mmg power daaa

myfreeminded berkata...

Jangan kata goreng ikan, goreng telur pun anak dah kata "ummi ni masak telur pun best tau".

mama aryan berkata...

info yg bagus nih..tq masya

Madam Lala berkata...

madam buat air kopi si sepian pun mulut kumat kamit..
bukan jampi, tp selawat..heheheh

fairus mohamad noor berkata...

Tq share info yg berguna ni..leh amalkan nanti

izan mama mia berkata...

yaa..air tangan kita..boleh bt rumahtangga aman bahagia juga,..anak pun dengar kata..

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

setuju sgt masak lah dgn penuh kasih syg kan, bangga rasanya bila anak2 puji masakan mak nye sedap..zaquan k.eija masak meggi cup pun dia kata sedapnya mama masak..:)

Puan Kutu berkata...

Alhamdulillah Aiman suka je semua hasil tangan masakan ibu..ibu mmg hari2 msk.huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...