♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Rabu, 30 April 2014

Home » , , , , , » Kiss Me

Kiss Me




Suka hisap gula² ni ... korang jangan pikir yang bukan² bila tajuk ' kiss me ' hahahaha .. giler nak kiss sebarangan. Gula² ni ada macam² perisa .. tapi suka yang 2 ni sebab cherry dan blackcurrant terbaikkkk berangin jer..... sesuailah sangat kalau tengah sakit tekak .. tak sakit pun boleh jer hadap.










7 ulasan:

Nafira usof berkata...

Zura selalu amik gula2 hacks bila batuk or sakit tekak. menjadik jugak.. tapi kalo nak makan sesaja jer tak tahan sgt dgn kepedasan gula2 hakcs tuh.. hehehehe

Falsya berkata...

mcm gula2 zaman dolo2 je nie..;)

- AZIE - berkata...

mcm gula2 dulu2 je...penah mkn ni dulu tp ada jual lg ke skrg?

Fiza Rahman berkata...

Suka mkn gegula ni.

Rozita Ismail berkata...

sesuai sangat2!akak pun tgh sakit tekak ni..

Tihara berkata...

gula-gula ni sejak dari zaman akak sekolah lagi..satu lagi hudson tu memang suka sangat :)

Puan Kutu berkata...

rupa macam hacks rupnya kiss me.sy tak makan gula2, tp klu sesekali kena sedap gak.hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...