♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Rabu, 30 April 2014

Home » , , , , » Saya Yang Macam Comel jer ....

Saya Yang Macam Comel jer ....



Tak sangka pulak ada kreteria macam ni ... hihihihi ... korang kategori mane?? macam cantik jer .. macam comel jer .. hahahaha .... cepat² ukur.



Takda nak tayang muka tuan tanah yang macam comel pun.. cuma nak kongsikan info ni sahaja ... jangan marah ... kot² ada yang ingatkan saya letak gambar.











16 ulasan:

mamaarifakeem berkata...

Hahha.. ini yg nak perasan comel jer ni.. :-)

Nad MamaZN berkata...

saya ohsem, hehe...
segan kadang tu nak amik gmbr, sbb tggi huhu

Kakzakie berkata...

Heee... kakak masuk kategori macam comel jugalah Masya hahaha... tapi tak comel pun:)

Deqla Norumara berkata...

hai yana.. maaf, baru berkesmptn singgah sini.. hikhik.. deqla penah tgk ni kat fb.. ok ye deqla ngaku deqla terbantot..tp comel gak kan??hahahahhaa..

- AZIE - berkata...

hehehe sy kategori ohsem

Sheila Salim berkata...

ASsalamualaikum kak masya. hehe sheila tinggi dalam 160 ke atas. heheh singgah menabung inti sini~~~

lia berkata...

daku yg awesome tp ter over weight ha3

IntaNBerliaN berkata...

saya yg awesome... hihii tp sblm2 ni teringin nk yg perfect tu... hahaa

Ratu Hatiku berkata...

Hihihihi...comel jugak...

Nafira usof berkata...

saya pon kategori comel jugakkk..
158cm.. hahahahahaha

Zee Suhaini berkata...

perasan sendiri jer la kategori mana..hahaha

cindyrina berkata...

damn! tambah satu cm kot boleh dapat awesome...ceh! so kenala satisfy dgn comel jugak!

Falsya berkata...

Mcm comel je mcm comel jer..kihkihkih

Fiza Rahman berkata...

Ok...iols memang kategori comel ☺

Tihara berkata...

tinggi akak 165 tapi nak masuk geng comel boleh tak,akak bengkok kan kaki sket ni hah..haha :)

Puan Kutu berkata...

awesomenya sy..mungkin tidak!haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...