♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Isnin, 28 April 2014

Home » , , , , , , , » Oat & Wheat Sedap ... Biskut Sesuai Untuk Diet

Oat & Wheat Sedap ... Biskut Sesuai Untuk Diet



Oat ?? eeee uuu takda makanan lain ker?? sinonim sangat oat dengan rasa tawarnya ... yups itu kalau oat yang korang nak minum, tapi ni oat biskut siap ade wheat .. seyes sedapppppppp .. tak caya boleh beli dengan emailkan kat nowzyana@yahoo.com stok terhad .. jadi kalau berminat boleh emailkan.

Apa rasanya ?? pada tekak saya yang memang bukan tekak diet ni sedappp yaaa amat .. rasa sekali nak lagi .. rasa lagi sebungkus ... silap² berbungkus² dah ngap .. memang tak dietlah .. sebabnya rupanya ala² nestum gitu .. takdalah tawar macam oat sangat. 



BERBALOI² DENGAN SEBUNGKUS SAHAJA KORANG DAPAT 45 BUNGKUSAN KECIL DI DALAMNYA .. YANG PENTING PAGI² BOLEH MAKAN BUAT ALAS PERUT..... DAN SESUAI UNTUK YANG DIET , BAGI YANG TAK DIET LAGILAH SESUAI .. HAHAHAHA




Sebenarnya dia macam biskut oat yang di saluti coklat putih, tapi coklat tu tak banyak pun.. yang penting oat wheat ni tak berapa manis .. dan tak muak berbanding oat choco coklat .. yang itu oat choco pun saya jual tapi sekarang takda sok .. sorry ...






















16 ulasan:

Sheila Salim berkata...

Assalamualaikum kak masya, sheila suka gak makan biskut oat.. memang terasa kenyang masa breakfast tu. hehe berapa jual sebungkus besar ni kak?

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Nak jugak mencubanya biskut oat ni Masya ;)

Nad MamaZN berkata...

xpenah rasa... ramai dh yg dok jual online..

QasehnyaRania berkata...

oooo, akak jual erkkk.
yg ni lg sedap erkk berbanding yg coklat.
hri tu jumpa dkt NSK wangsa maju.ada sorng mamat ni jual tp x beli pong.

mamaarifakeem berkata...

Nampak best je tu..pos sebungkuih.. hehe..

Nieyl berkata...

Bukan men femes lagi biskut nie kan...:)

lia berkata...

cicah kopi o he3... sedapppp

Nafira usof berkata...

Zura dh pernah rasa oat nih. sedappp!ade coklat putih dlm nye. tapi xde lah manis sangat.
haritu cuba rasa masa kat umah adik kat Klang. sape2 yg x suka makan oat boleh cuba biskut nih..:)

Masya.. Alhamdulillah.. lepas kes conteng tangan hari tuh.. memang selalu tanyakan hal2 dia di sekolah. yg risaunye dia tak mengadu masa dia kena conteng tangan haritu.. yang jadi pecah rahsia pon pengasuh dia yang citer kat papa dia.

Ratu Hatiku berkata...

Mcm sedap jerk..akk suka kalau makanan yg beroat nie.. nak order jugak ler..hihihi.. Tq sharing ya.. :)

::EIDA:: berkata...

ida makan yang oat chocolate tu kak. makan dua ketul time ptg2 kenyang jugakkk hehehhehe

Cho Zila berkata...

ramai yang dah mencubanyer... akak belum lagi...

- AZIE - berkata...

sy dh mkn, sedap!! xmanis sgt

Fiza Rahman berkata...

Mcm sedap jer nih. Isi pon banyak.

Puan Kutu berkata...

ehh yana dah jadi tokey biskut la ekk

MAT NOR berkata...

biskut oat ni mmg tengah famous. Lonjakan dalam pasaran, pemborong pun cepat abis stok dalam sekelip mata

Tanpa Nama berkata...

memang sedap ni. rasa 'lite lite' je dan tak muak. Kat tanjung karang rm9 je.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...