♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Rabu, 16 April 2014

Home » , , , , , » Korang Jangan Macam - Macam

Korang Jangan Macam - Macam



Saya tak tahulah nak tergelak ke hapa sebenarnya, tapi seyes .. rasanya belum pernah lagi aku buat entry pasal pil kesuburan ... dah macam mana link ni bleh masuk. Kalau ada jual pil camtu nak jugak kita tahu apa kelebihannya saboo je lah ... korang jangan macam² .. kang che ta saman .. baru tahu ...

 


Tq Nuffnang Bagi CPUV baru lagi Uniten Awareness .. mak suka .. mak suka .... tapi tak tahu bila dia menari² ... jadi menarilah lama² eh .. kawan² kalau nak tahu info boleh klik tau kat iklan tu .. 





12 ulasan:

Sweetmama berkata...

hahhaa..mmg mcm2 keywords org google..

syoknye ada yg menari²..masyuk.

sal ya berkata...

Mmg apa yg org crk ni merepek2 je.

mamaarifakeem berkata...

Yana yg macam2 ni.. ahaks :P

Umi Qi berkata...

hehe kelakarkan....apa2pun tahniah masya...akhirnya mencurah2 rezeki :)

Nieyl berkata...

Singgah pagi..
hihihi~mcm2 dieorag nie kan..

Shark Kay berkata...

hahaha..
yg pasti bukan shark.
cmner pulak boleh sesat resepi cik ta tue.

Kesuma Angsana berkata...

wah tahniah ada rezeki nuffnang yer

nadia farahida berkata...

nampak sangatttt ada orang nak subur macam cik taaaa. :P baruuu je kawen terus mengandung walaupun dah sedikit berusia. hihihihhi

::EIDA:: berkata...

HAHA kang Che TA saman kanggggg.. hikhik

Fiza Rahman berkata...

Amboiiii...sampai pil subur che ta pon org cari yerp.

- AZIE - berkata...

hahahahaha.....ok nk gelak

Puan Kutu berkata...

muahaha che ta makan pil subur ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...