♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Jumaat, 27 Januari 2012

Home » , » Amir dapat hadiah badminton

Amir dapat hadiah badminton

Assalamualaikumm Semua....

Salam pagi jumaat.. cepatnya masa berlalukan... tau² dah hari jumaat, seronoknyalah jadi budak²kan.. tak payahlah nak pikir masalah.. mereka dengan dunia mereka yang sentiasa ceria macam takde masalah jerkan...

Amir ni cucu sulung sebelah saya... stakat ni bukan sulung jer.. memang baru cucu tunggal belum ade sepupu lagi.. maklum jerlah dalam family saya sorang jer yang dah berkahwin.. tapi kalau sebelelah suami amir dah jadi cucu yang ke sepuluh hihihihihi... ;p

Oleh kerana cucu sulung atuk selalu lah manjekan amir ni.. ade jer barang baru yang atuk nak hadiahkan, memanglah rasa bersyukur sangat.. tapi kadang² takut sangat sebab amir akan pikir dia manja dan semua keperluan serta permintaan dia mesti ditunaikan.. memang bermula sekarang banyak yang kami pantau supaya dia tak berlebih² nak meminta² kalau pergi berjalan mahupun masa shopping...

Opss.. dah terlebih membebel ni... cuma nak tunjuk atuk baru belikan badminton baru untuk amir, dan setiap kali ajak main mesti amir akan cakap amir jadi Datuk Chong Wei yer.. ibu nak jadi ape?? ayah nak jadi sape?? hihihihihi... kami tergelak² jer...


Tersenyum lebar amir dapat hadiah badminton baru (^__^)v


Semalam petang bukan main sakan lagi dia main kat luar dengan ayah... sampai berpeluh².. seronok tengok amir macam tu.. barulah dia membesar dengan sihatkan... dapat turunkan berat badan sikit.. hahahaha.. ayahlah kene rajin melayan.. walaupun main tak terror mane setakat nak keluarkan peluh bolehlah.... 


9 ulasan:

AdaM Hawa : klik!klik!ceritaku! berkata...

amir nak jadi datuk lee chong wei? perghh.. good boy.. majulah sukan bersama amir.. =)

IntaNBerliaN berkata...

amir sama cam alisha la.. cucu tunggal sebelah saya.. mmg cucu kesayanganlah.. semua benda opah n atok dia beli..hihii

`Aine`Ainun* berkata...

Amir meh main ngan Auntie,
auntie suka main badminton=))

brp taun amir ni?

Masya berkata...

kak nani: tahu xpe.. dulu minat golf.. hadoii parah.. nasib baiklah dah x minat main golf skrg kalau x pingsan.. nak membeli kayu golf

ina: itulah kan.. nak ckp x payah beli kt kecik hati.. tp selalu psn kat amir.. atuk belikan ni jgn ganas² main elok² nanti rosak atuk xmoo belikan lagi.. nsb baik dia paham...

aini: amir tahun ni masuk 4 tahun hihihihi.... alamak!! auntie dah bsr mesti amir kalah..

saffiya_aleesya @ echa berkata...

hehehe kemain tersenyum lebar bergambo dengan raket badminton nyer yer!!!

mala berkata...

seronoknya dia ...

Kakzakie berkata...

Aduhhh Amir... cutenya sayang. Pipi kemek kena reket badminton tu. Montel... Lain kali suruh ayah jadi Misbun Sidek boleh ajar Amir main...

fieda berkata...

amir ajak ibu main ye..

Puan Kutu berkata...

pandai ke amir main tu?klu aiman mmg tak reti.hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...